آمار جان‌باختگان کرونایی کرمانشاه به مرز ۶۰۰ نفر رسید

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۴۰۳۳
آمار جان‌باختگان کرونایی کرمانشاه به مرز ۶۰۰ نفر رسید
سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم اکنون 411 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ ابراهیم شکیبا، سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص آخرین امار مبتلایان به کرونا در استان، اظهار داشت: متاسفانه در روزها و هفته‌های اخیر شاهد افزایش تعداد موارد بستری در استان در اثر ابتلا به کرونا هستیم.

او ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته 51 مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به 4 هزار و 401 نفر رسید.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: هم اکنون 411 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

شکیبا افزود: طی 24 ساعت گذشته سه هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست دادند و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تاکنون به 595 نفر رسید.

او ادامه داد: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان 12 هزار و563 نفر بستری و 11 هزار و 560 نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

شکیبا افزود: همچنین در 24 ساعت گذشته 69 بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و 65 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز