مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تشدید نظارت بازار ماسک با شروع فصل پاییز و سرما

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۰:۲۲
کد خبر: ۱۰۶۴۰۸۳
تشدید نظارت بازار ماسک با شروع فصل پاییز و سرما
مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد از تشدید نظارت بر بازار ماسک با شروع فصل پاییز و سرما خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ صالحی مدیرکل تعزیرات گفت: در گشت مشترک با معاونت غذا و دارو، معاونت بازرسی سازمان صمت، از دو کارخانه تولیدی ماسک به لحاظ ورود به فصل پاییز و شروع سرما و نیاز بیشتر به ماسک، تمرکز تعزیرات نیز باید در این حوزه باشد.

وی افزود: با تدابیر اتخاذ شده بین حلقه تولید و توزیع بخش خصوصی با نظارت سازمان صمت، معاونت غذا و دارو ماسک تولید و روزانه در اختیار شبکه های درمانی و داروخانه ها قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: از تشدید نظارتها بر فرایند تولید تا توزیع ماسک، با هر گونه سوء استفاده از بحران کرونا برخورد قاطع و قانونی می شود، سازمان صمت، معاونت غذا و دارو، بر نحوه توزیع ماسک تولیدی با همکاری دستگاههای نظارتی تاکید کرد و بر ضرورت برخورد با توزیع خارج از شبکه گزارش شود.

براتعلی صالحی گفت: بر اساس تعیین نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار قیمت ماسک نباید بالاتر از آن باشد و از واحدهای تولیدی بر ضرورت افزایش این کالا مورد نیاز مردم و لزوم دسترسی آسان به اقشار مختلف استان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: سازمان صمت باید پارچه تولید ماسک سریع در اختیار کارخانه ها قرار دهد.

عطائی مدیر  یکی از کارخانه های تولیدی ماسک گفت: اگر پارچه به دست ما برسد روزانه ۲۰۰۰۰ هزار عدد ماسک روزانه تولید و روانه بازار میکنیم.

 

نظر شما