به مناسبت هفته دفاع مقدس محقق شد:

اردوی جهادی سازمان بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد در منطقه سیلاب کلوار/۵۰۰ بسته کمک‌های معیشتی و همچنین نوشت‌افزار بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۸:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۴۲۹۵
اردوی جهادی سازمان بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد در منطقه سیلاب کلوار/۵۰۰ بسته کمک‌های معیشتی و همچنین نوشت‌افزار بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد
سومین اردوی جهادی میز خدمت سازمان بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد برای ارائه خدمت به منطقه محروم سیلاب کلوار شهرستان مارگون این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل و جمعی از امدادگران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به همراه سازمان بسیج ادارات و بسیج جامعه پزشکی برای ارائه خدمات و رفع مشکلات منطقه محروم سیلاب کلوار از توابع شهرستان مارگون اعزام شدند.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: درود می‌فرستیم بر روح و روان همه آن‌هایی که از میهن و کشورمان ایران اسلامی جانانه دفاع کردند و امید است که ما از آن‌ها یاد بگیریم و رهرو آن‌ها باشیم.

وی در خصوص اعزام گروه جهادی به منطقه سیلاب کلوار گفت: این منطقه، منطقه‌ای محروم از توابع شهرستان مارگون است که ازلحاظ مسائل مختلف زیرساختی دچار نواقصات و محرومیت بسیاری است.

مبشری اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس توفیقی حاصل شد تا با تعدادی از ادارات به این منطقه عازم شده و از نزدیک با مشکلات و نیازمندی‌های این مردم آشنا شده و در برطرف کردن مشکلات آنان گامی اساسی برداریم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 450 خانوار در منطقه سیلاب کلوار زندگی می‌کنند که بیشتر این خانوارها تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، گفت: در این اردوی جهادی 500 بسته کمک‌های معیشتی و همچنین نوشت‌افزار بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

مبشری در خصوص بهداشت و درمان مردم محروم منطقه  سیلاب کلوار گفت: در این اردوی دوروزه سه تیم پزشکی، خدمات پزشک عمومی، دندانپزشکی، بینایی‌سنجی، تب سنجی و آموزش مقابله با کرونا را ارائه دادند و واکسیناسیون دام و طیور نیز از دیگر اقدامات انجام‌شده در این اردو بود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد:  وظیفه‌ی این نهاد، توجه به نیازمندان و معیشت آنان است و تا جایی که در توان داریم در خدمت به اقشار نیازمند جامعه کوتاهی نمی‌کنیم و امیدواریم که سایر دستگاه‌ها و نهادها و خیران نیکوکار ما را در این راه یاری کنند.

شایسته ذکر است، مشاوره دینی و فرهنگی با حضور روحانیون، افتتاح تجهیز نمادین یکی از مدارس منطقه در بحث وسایل سرمایشی از دیگر خدمات ارائه‌شده به مردم این منطقه بود و همچنین پیگیری و بهسازی جاده‌های روستایی و آسفالت پنج کیلومتر از جاده سیلاب کلوار تا چند ماه آینده در دستور کار ادارات مربوطه قرار گرفت.

 

 

نظر شما