معاون عمرانی استاندار:

پرداخت غرامت به واحدهای مسکونی حادثه دیده از سیل

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۸:۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۴۴۰۶
پرداخت غرامت به واحدهای مسکونی حادثه دیده از سیل
میرجعفریان بیان کرد: با پیگیری استاندار در جریان بیمه نمودن ۸۶ هزار واحد مسکونی روستایی سطح استان، غرامت های مربوط به این بیمه، علاوه بر تسهیلات و کمک های بلاعوض بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مالکین واحد‌های مسکونی خسارت دیده اعطا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، عصر امروز میر جعفریان معاون عمرانی استاندار در این بازدید، روند بازسازی زیر ساخت های خسارت دیده را رصد کرده، مورد بررسی قرار داد. 

میرجعفریان ضمن دیدار چهره به چهره با آسیب دیدگان ناشی از سیل در روستاهای سیل زده کوچ ، اسماعیل آباد و حسن آباد خاطرنشان کرد: کلیه اقدامات لازم از جمله بازگشایی راه ها و محورهای مواصلاتی، اتصال شریان های حیاتی آب، برق، گاز و تلفن و همچنین عملیات امداد و نجات در همان روزهای ابتدایی جاری شدن سیلاب ها- دوم و چهارم شهریور ماه سال جاری - توسط دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران انجام شده است. 

وی اذعان داشت: در حال حاضر بجز مباحث زیر بخش کشاورزی که توسط حوزه جهاد کشاورزی اولویت بندی شده و در حال انجام می باشد، سایر موارد مرتبط با سیلاب به  سرانجام رسیده است. 

معاون استاندار در جمع مردم خسارت دیده از سیل به مباحث پیشگیری از سیلاب اشاره کرد و از همه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها خواست با جدیت ساخت و سازهای روستایی را رصد نمایند تا هیچ گونه تجاوزی به حریم و بستر رودخانه ها صورت نگیرد. 

میرجعفریان با تأکید بر این که جذب اعتبارات جبران خسارات سیلاب با جدیت پیگیری شده، تصریح نمود: با پیگیری استاندار  در جریان بیمه نمودن ۸۶ هزار واحد مسکونی روستایی سطح استان، غرامت های مربوط به این بیمه، علاوه بر تسهیلات و کمک های بلاعوض بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مالکین واحد‌های مسکونی خسارت دیده اعطا می شود. 

وی متذکر شد: امسال و  برای اولین بار در تاریخ خراسان جنوبی، شرکت های بیمه ای نیز خسارات واحد‌های مسکونی رو جبران خواهند کرد .

 

نظر شما