استاندار کهگیلویه وبویراحمد در برنامه تلویزیونی شب های شیدایی:

هوشمندانه‌ترین ریل‌گذاری برای دفاع مقدس توسط مقام معظم رهبری تعیین شده است/ دفاع مقدس بخشی از هویت دینی ماست

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۰۶۴۵۰۴
هوشمندانه‌ترین ریل‌گذاری برای دفاع مقدس توسط مقام معظم رهبری تعیین شده است/ دفاع مقدس بخشی از هویت دینی ماست
کلانتری در برنامه زنده تلویزیونی شب های شیدایی با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هوشمندانه‌ترین ریل‌گذاری برای دفاع مقدس چارچوبه‌ای است که مقام معظم رهبری تعیین کرده تا جوانان بدانند دفاع مقدس بخش هویت بخش دینی ماست و الگو گرفته از قیام عاشورا بوده و در عین سختی‌ها به ما عزت داد و جنگ را با کمترین امکانات با عزت پشت سر گذاشتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ حسین کلانتری در برنامه شب‌‌های شیدایی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امام می‌فرماید دزدی آمده و سنگی دزدکی انداخته و در رفته است ،امام بارها دشمن را این گونه تعریف کرده است زیرا تمام پایه‌های دشمن مادی بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سختی‌هایی تحمل شد و در سال 60 روزی مثل امروز را تجربه کردیم امروز سالگرد شکست حصر آبادان در عملیات ثامن‌الائمه است  فرمان ولی امر محقق شد و نقطه عطفی در جنگ بود.

وی به دیگر روزهای تاریخی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یک روز تاریخی و شیرین اتفاق می‌افتد و آزادی خرمشهر که کاری فوق العاده در دوره دفاع مقدس بوده و فتح خرمشهر کار نظامی پیچیده‌ای بود رخ می‌دهد و امام می فرماید خرمشهر را خدا آزاد کرد چرا که می‌خواهد جلوی غرور را بگیرد و راه گم نشود این کار برای ادامه انقلاب لازم بود که آن پیروزی با آن همه دستاورد این گونه تعبیر شود.

کلانتری تاکید کرد: امام هوشمندانه و روانشناسانه و جامعه شناسانه و با نگاه فرماندهی حرف می‌زد و در جایی دیگر می‌گوید: من بر دست و بازوی رزمندگان بوسه می‌زنم و ویژگی بارز این بود که صادقانه با رزمندگان و مردم صحبت می‌کند امام به آحاد مردم در جنگ توجه می‌کند.

وی گفت: تا زمانی که بسیج ورود پیدا نکرد موفقیت‌های بزرگ حاصل نشد ،در قالب بسیج مردمی هر کسی به سهم خود از این انقلاب و کشور در برابر حمله ددمنشانه دشمن پاسداری می‌کرد جنگی که در دنیا سابقه ندارد که هواپیما را به کسی اجاره دهند و 40 کشور نیرو و تجهیزات دهد که بعد از جنگ جهانی اول و دوم بی‌سابقه بود آن هم در برابر کشوری که تازه انقلاب کرده است.

استاندار خاطر نشان کرد: هوشمندانه‌ترین ریل‌گذاری برای دفاع مقدس چارچوبه‌ای است که مقام معظم رهبری تعیین کرده تا جوانان بدانند دفاع مقدس بخش هویت بخش دینی ماست و الگو گرفته از قیام عاشورا بوده و در عین سختی‌ها به ما عزت داد و جنگ را با کمترین امکانات با عزت پشت سر گذاشتیم.

وی خاطرنشان کرد: حرکت ترکیبی و منسجم باعث شد که جمهوری اسلامی در برابر دنیای استکباری ایستادگی کند و یک وجب از خاک خود را از دست ندهد و در ادامه امام با درایت و با معامله با خدا قطعنامه را پذیرفت و جنگ با پیروزی خاتمه یافت و این عزت به جز پیروی از رهبر ایجاد نمی‌شد.

کلانتری یادآور شد: در جبهه ترک و لر و عرب و بلوچ و فارس و همه ملت ایران کنار هم بودند و خروجی این شد که امروز سربلند هستیم و دشمن جرات حمله نظامی را ندارد و می‌داند یک ملت متحد جوان داده پشت سر فرمانده کل قوا هستند.

وی به یکی دیگر از دلایل موفقیت در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: فرماندهان ما خودشان جلو بودند و حتی لباس رزمندگان را می‌شستند و کفش‌های بچه‌ها را واکس می‌زدند. وی در پایان به مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: روزی ما در میدان نبرد با دشمن مرئی می جنگیدیم ولی امروز با دشمنی که نامرئی است می جنگیم. 

کلانتری رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی همه مردم و صنوف مختلف، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را از مهمترین راهکارهای مقابله با این ویروس برشمرد و از مردم استان خواست برای حفظ جان خود و خانواده و دیگران همچنان باید پروتکل ها را رعایت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز