روی خط ورزش گچساران:

پایان مسابقات مینی فوتبال کارکنان ادارات و اصناف شهرستان گچساران

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۵:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۴۷۰۳
پایان مسابقات مینی فوتبال کارکنان ادارات و اصناف شهرستان گچساران
به مناسبت هفته ی دفاع مقدس و یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری اداره ورزش و جوانان گچساران و هیات ورزشهای همگانی گچساران یکدوره مسابقه مینی فوتبال بین کارکنان ادارات و اصناف این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ در این مسابقات که با حضور ۷ تیم در دو گروه چهار و سه تیمی از تاریخ ۳۱ شهریور با آغاز هفته دفاع مقدس آغاز شد ،با برگزاری ۱۳ مسابقه تیم تامین اجتماعی شهرستان گچساران به مقام نخست رسید ، تیم منابع طبیعی مقام دوم و نیروی انتظامی مقام سوم این دوره از رقابتها را کسب کردند.

در آئین اختتامیه این مسابقات به تیم های برتر لوح قهرمانی و هدایایی اهدا شد .
 
این مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان ،هیات ورزشهای همگانی شهرستان و تربیت بدنی حوزه ادارات و اصناف سپاه ناحیه گچساران برگزار شد .
 
اجرای ورزش صبحگاهی گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس به مناسبت هفته ی دفاع مقدس و با همکاری هیات ورزش های همگانی اداره ورزش و جوانان گچسارران ،برنامه ورزش صبحگاهی در گچساران برگزار شد .
 
در این مراسم که در محوطه پارک دوستی و با حضور جمعی از ورزشکاران و مردم ورزش دوست این شهر برگزار شد به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی از طرف هیات همگانی شهرستان اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز