پیام تبریک و تسلیت فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت ۲ تن از مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۸:۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۵۰۴۸
پیام تبریک و تسلیت فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت ۲ تن از مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان
سرهنگ ستاد "کیقباد مصطفایی" فرمانده انتظامی استان طی پیامی شهادت ۲ تن از مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان استان خوزستان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ متن پیام فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 شهادت غیرتمندانه سروان "مقداد بویر "و استواریکم ً عبدالله مومن زاده " از سربازان ولایت در هنگ مرزی دشت آزادگان استان خوزستان به دست سفاکان تروریست، که امنیت ایران اسلامی همچون خاری در چشمان ناپاک  آنها فرو رفته، دل همه اقشار مردم را به درد آورده و موجی از احساس غرور نسبت به فرزندان این آب و خاک را در پی داشته است.

امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی ادعایست که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تا کنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و در این راستا، شهادت این دو غیورمرد نیروی انتظامی در یگان مرزبانی شاهدی بر این مدعا می باشد.

ایران اسلامی امروز در منطقه پر از توطئه و آتش افروزی از سوی دشمنان قرار گرفته که امنیت و آرامش منطقه را نشانه رفته اند و اهداف شوم خویش را در تضعیف کشورهای منطقه دنبال می‌کنند اما جمهوری اسلامی ایران با همت و ایثارگری مدافعان حرم و نیروهای نظامی و انتظامی در اوج اقتدار، امنیت و ثبات قرار دارد و همه اینها مرهون همت بلند و ارزشمند این شجاع مردان است که با رشادت های خود، آرامش را برای هموطنان تامین کرده اند.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این ۲ مرزبان به حضرت بقیه الله اعظم (روحی فدا) و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، علو درجات برای این شهدای والامقام و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده محترم آنها از خداوند منان مسئلت دارم.

گفتنی است سروان "مقداد بویر" از فرزندان غیور استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان کهگیلویه، منطقه چار روسا می باشد.

 

نظر شما