آتشنشانان از جنس ایثار، از خود گذشتگی، شهامت و شهادتند

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۵۱۵۳
آتشنشانان از جنس ایثار، از خود گذشتگی، شهامت و شهادتند
میرجعفریان گفت: نمادی ملی برای بزرگداشت مقام و جایگاه فرشتگان نجاتی است که از جنس ایثار، از خود گذشتگی، شهامت و شهادتند و آتش عشق خدمت به خلق همواره در وجودشان زبانه می کشد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی پیامی صادر کرد که به شرح ذیل است.

بسمه تعالی 

هفتم مهرماه "روز ملی آتش نشانی و ایمنی" که یادآور ایثار، از خودگذشتگی و رشادت شهدای آتش نشان پالایشگاه آبادان در دوران دفاع مقدس می باشد، نمادی ملی برای بزرگداشت مقام و جایگاه فرشتگان نجاتی است که از جنس ایثار، از خود گذشتگی، شهامت و شهادتند و آتش عشق خدمت به خلق همواره در وجودشان زبانه می کشد.

امروزه با توسعه محیط های زیستی و ارتقاء سطح شاخص های کیفیت زندگی در شهرها و روستاها، حوزه خدمات رسانی سازمان های آتش نشانی گسترش یافته و به همین نسبت سطح توقعات و انتظارات عموم شهروندان از توانمندی ها و عملکرد دلاورمردان این عرصه بیشتر شده است که همانا این موضوع، نشان دهنده اهمیت فوق العاده و جایگاه منحصربه فرد امدادگرانی است که بهنگام بروز حوادث و سوانح غیر مترقبه، در خط مقدم امداد و نجات به آسیب دیدگان قرار دارند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

اینجانب، "روز ملی آتش نشانی و ایمنی"را که به حق، فرصتی  برای یادآوری تلاش های شبانه روزی مروجین فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح است، به آتش نشانان عزیز که در بحبوحه خطر، امداد و آرامش را به ارمغان می آورند، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

امید که در این راه سخت که جز عبادت و جهاد در راه خدا نیست، همواره در پناه ایزد منان، سلامت و سربلند باشید.

میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز