روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

پرتاب گر دیسک نوجوان هم استانی در رقابتهای قهرمانی جوانان کشور چهارم شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۵۱۷۰
پرتاب گر دیسک نوجوان هم استانی در رقابتهای قهرمانی جوانان کشور چهارم شد
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :ورزشکار نوجوان پرتاب دیسک استان در رقابت های قهرمانی باشگاههای کشور در رده سنی جوانان به مقام چهارم دست یافت.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :ورزشکار نوجوان پرتاب دیسک استان در رقابت های قهرمانی باشگاههای کشور در رده سنی جوانان به مقام چهارم دست یافت.
آرمان حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر افزود:مرحله اول مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در رده سنی جوانان به میزبانی تهران در ورزشگاره شهر آفتاب انقلاب برگزار شد.
 
حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از کسب رتبه چهارم نوجوان هم استانی در این رقابتها خبر و ادامه داد:محمدرضا ضیایی عضو تیم هیات دوومیدانی استان دراین رقابتها در حالی که در رده سنی نوجوانان قرار داشت ،در این رقابتها که در رده سنی جوانان و یک رده بالاتر از رده سنی خودش شرکت و توانست عنوان چهارمی این مسابقات را کسب کند.
 
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان بیان داشت :در این مسابقات محمد رضا ضیایی با پرتابی به طول 44متر و 57 سانتیمتر بعد از صادق صمیمی ،علی بهرامی ،رضا صمیمی از باشگاههای پلیمر خرم آباد و چهارمحال و بختیاری به مقام چهارم پرتاب دیسک قهرمانی جوانان باشگاههای کشور دست یافت که افتخاری برزگ برای این ورزشکار و جامعه دوومیدانی استان می باشد .
 
حاتمی ،ضمن تبریک این موفقیت به محمد رضا ضیایی ،خانواده این ورزشکار ،جامعه ورزش و هیات دوومیدانی ،از تلاش و زحمات شهاب موسوی مربی این ورزشکار تقدیر و اظهار امیدواری کرد با توجه به فیزیک این ورزشکار ،انشالله در آینده نزدیک شاهد حضور این ورزشکار در میادین بزرگ داخلی و بین المللی و کسب سکوهای جهانی خواهیم بود.

 

نظر شما