گام های مثبت تیپ ۴۸ فتح در محرومیت زدایی:

افتتاح و بهره برداری از ۶ باب واحد مسکونی توسط تیپ ۴۸ فتح

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۷:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۵۶۸۵
افتتاح و بهره برداری از ۶ باب واحد مسکونی توسط تیپ ۴۸ فتح
فرمانده تیپ 48 فتح، در آیین افتتاح 6 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: تیپ 48 فتح در عرصه های مختلف مانند سیل، زلزله، کرونا، و رفع آلودگی و تامین امنیت در غرب و شرق کشور نقش فعالی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سردار حسن حکمتیان راز در آیین افتتاح 6 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای منصور خانی کاکان با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال جنگ تحمیلی، گفت: رزمندگان در وقت نیاز و با بصیرت در راه آرمان های انقلاب اسلامی و مرزهای کشور برای امنیت آن دفاع کرده، عده ای از آنها شهید و عدهای دیگر  جانباز و اسیر شدند.

حکمتیان راز با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم و مردمان این سرزمین ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند، گفت: همه وظیفه داریم در جنگ تمام عیاری که توسط  نظام سلطه بر علیه ایران اسلامی راه اندازی کرده است در کنار مردم باشیم، در این راستا اقشار آسیب پذیری وجود دارند که نیازمندی بیشتری دارند.

وی با اشاره به اینکه تیپ 48  فتح در حوزه جنگ سخت ماموریت دارد، تاکید کرد: در عرصه های مختلف تهدیداتی از جمله سیل، زلزله،  کرونا، از طرفی در بحث سازندگی و محرومیت زدایی در کنار مردم و در همه عرصه ها تیپ 48 فتح حضور داشته و اعلام آمادگی و حمایت می کند.

فرمانده تیپ 48 فتح با بیان اینکه در بسیاری از موارد نهاد های مردمی و سازمان ها، NGO ها از ما خواهان همکاری برای کمک به مردم هستند، گفت: امروز تعدادی از واحدها را با مشارکت کمیته امداد و بسیج سازندگی که حدود 80 واحد در سال گذشته کلنگ زنی شد و امروز در یکی از موارد 6 واحد مسکونی به یاد و برکت 12 شهید این روستای کاکان افتتاح می شود.

وی افزود: هزینه این کار مشارکتی  توسط کمیته امداد تامین اعتبار شد، و همچنین بخش بسیج سازندگی سپاه فتح در تامین اعتبار آن سهیم و به وسیله تیپ 48 فتح عملیاتی اجرایی آن در دستور کار و افتتاح قرار گرفت.

در این مراسم مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح، گفت: تیپ 48 فتح در عرصه های مختلف مانند سیل، زلزله، کرونا، و رفع آلودگی نقش پیشتازی داشته است، و افتتاح امروز تنها بخشی از خدمات تیپ سرافراز 48 فتح است.

صالحی افزود: تیپ 48 فتح در مبارزه با گروهک ها، حضور در مناطق عملیاتی شرق و غرب، نقش اثر گذاری داشته است و در کنار مردم بوده و خواهد ماند.

 

نظر شما