مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج:

بالا بردن فرهنگ ایمنی شهری مهمترین هدف این سازمان است / فصل سرما نزدیک است مراقب استفاده از وسایل گازسوز و دودکش ها باشید

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۲:۰۹
کد خبر: ۱۰۶۶۱۰۵
بالا بردن فرهنگ ایمنی شهری مهمترین هدف این سازمان است / فصل سرما نزدیک است مراقب استفاده از وسایل گازسوز و دودکش ها باشید
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: با توجه به پیشرفت روز افزون صنعت، بالا بردن فرهنگ ایمنی شهری و پیشگیری از حوادث مهمترین هدف این سازمان است.

محمد رستمی، در گفتگو با خبرگزاری برنا استان کهگیلویه و بویراحمد؛ تجهیز ایستگاه های عملیاتی و نیروهای حاضر در ایستگاه به ابزار و وسایل به روز، افزایش ایستگاه‌های عملیاتی متناسب با رشد جمعیت شهری را از دیگر اهداف سازمان آتش‌نشانی عنوان کرد.

وی در مورد ایمنی ساختمان ها اظهار کرد: این سازمان بازرسی مداوم از سازه های غیر استاندارد و دادن  هشدارهای لازم به آنها برای رفع نواقص، استقرار بازرس ایمنی در شهرداری یاسوج با هدف رفع سریع مشکلات مردمو همچنین آموزش افراد در مکان‌های مسکونی پرجمعیت و عمومی و بازدید ایمنی این مکان ها را از اقدامات صورت گرفته به منظور حفظ ایمنی ساختمان ها دانست.

وی تعداد ماموریت های انجام شده از سال گذشته تا ۶ ماهه اول امسال را  ۲ هزار ۸۸ مورد اعلام کرد که بیشترین مورد با ۲۱۱ عملیات مربوط به محبوس شدن افراد در اماکن بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج ادامه داد: به منظور بالا بردن آمادگی جسمانی کارکنان عملیاتی ستادی سازمان علاوه بر انعقاد قرارداد با باشگاه بدنسازی و پیاده روی همگانی ،برنامه های ورزشی در سالن والیبال و فوتسال شهرداری یاسوج نیز انجام می شود.

رستمی ضد عفونی کردن مداوم شهر از جمله بیمارستانها ،آرامستانها و پایانه های مسافربری  را از اقدامات سازمان آتش‌نشانی در کنترل و مهار ویروس کرونا دانست و گفت:شهروندان باید با رعایت پروتکل های بهداشتی هشدارهای لازم برای عدم انتقال این بیماری را جدی بگیرند.

وی هشدار داد: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما همشهریان عزیز باید با بررسی عملکرد وسایل گازسوز و دو کش ها از درستی و سلامت آنها مطمئن شوند.

رستمی در پایان برگزاری و اجرای مانور کلاس های  آموزشی در هتل جهانگردی شهر یاسوج،اجرای مانورهای چند منظوره،رژه خودرویی در سطح شهر، عطر افشانی گلزار شهدا یاسوج، اهدای خون سالم به سازمان انتقال خون توسط کارکنان و........از مهمترین برنامه‌های هفته آتش نشانی عنوان کرد و خواستار حمایت مسئولین در توسعه زیرساخت‌های این سازمان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز