۴۰ باسکول ثابت همکف جاده ای در استان کهگیلویه و بویراحمد آزمون شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۶:۲۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۶۶۱۵۷
۴۰ باسکول ثابت همکف جاده ای در استان کهگیلویه و بویراحمد آزمون شد
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۰ باسکول ثابت همکف جاده ای در سطح استان توسط آزمایشگاه های همکار تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران آزمون شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان: بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالیبراسیون باسکول های ثابت همکف، طبق اصل۴۴ قانون اساسی و برون سپاری امور تصدی گری به بخش خصوصی، توسط آزمایشگاه های همکار انجام می گیرد و در این طرح باسکول های مربوط به اتحادیه های تعاون روستایی، تعاونی های عشایری، شرکت غله، مراکز خرید گندم، کارخانجات آرد و سایر واحدهای تولیدی، مورد آزمون دوره ای بر اساس استاندارد ملی مربوطه قرار می گیرند.

بهمن رحمتی با اشاره به الزامی بودن نصب گواهی سلامت و صحت عملکرد استاندارد در محل کار باسکول‌ها یادآور شد: متقاضیان، هنگام سنجش وزن کالای خود، از تاییدیه استاندارد در محل کار باسکول‌های مراکز خرید و فروش کالا مطمئن شوند.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: به صاحبان باسکول‌هایی که نتایج آزمون آنها مردود شده است، فرصت داده می شود تا در مهلت مقرر نسبت به تعمیر و تنظیم باسکول توسط تعمیرکاران مجاز اقدام کرده و پس از آزمون مجدد و در صورتی که نتایج آزمون آن‌ها مورد قبول واقع شود، مورد بهره برداری قرار بگیرند.

بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد به هم استانی های عزیز توصیه کرد: در صورت مشاهده وسایل توزین فاقد برچسب و یا عدم صحت عملکرد آنها، از طریق شماره تلفن رسیدگی به شکایات ۱۵۱۷ کارشناسان این اداره کل را در جریان قرار داده تا رسیدگی لازم صورت پذیرد.

 

نظر شما