ورزش در مقابل آسیب های اجتماعی نقش ارزشمندی دارد

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۹:۵۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۶۶۱۶۸
ورزش در مقابل آسیب های اجتماعی نقش ارزشمندی دارد
آیت الله «سید نصیر حسینی» در نشست رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در یاسوج، ضمن تقدیر و تشکر از ورزشکاران، اظهار کرد: ورزش در مقابل آسیب های اجتماعی نقش ارزشمندی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه جوانان باید در مسیری حرکت کنند که کمترین آسیب متوجه آنها باشد، گفت: ورزش به کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی کمک می کند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تیم های هندبال «فرازبام خائیز» و «صنعت نفت و گاز گچساران» که افتخار آفرین برای استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، ادامه داد: هندبال شاخص خوبی برای استان در سطح ملی بوده و باید این شاخص حفظ شود.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: ورزش نسخه شفابخشی است که هزینه های کمی برای جامعه دارد.

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر آماده سازی بستر رشد و پیشرفت جوانان در همه عرصه ها و زمینه به ویژه حوزه ورزش، گفت: شایسته نظام شیعی ما نیست که جوانان این مملکت در مسیر طراحی شده دشمن حرکت کنند.

وی نیروی جوان را به عنوان قدرت کشورمان دانست و اظهار کرد: اگر بسترهای ورزش برای جوانان باز نشود، برخلاف مصالح و در جهت اهداف شوم دشمنان خواهد بود.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر حمایت مسئولان از ورزش، گفت: علاوه بر رشد در همه عرصه ها، باید حوزه ورزش نیز مدیریت شده باشد تا سلامت اجتماعی جامعه تضمین شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز