اجرای طرح ملی پیوند سواد و زندگی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۰:۲۲
کد خبر: ۱۰۶۶۲۸۴
اجرای طرح ملی پیوند سواد و زندگی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ملی پیوند سواد و زندگی ویژه سوادآموزان به زودی در این استان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ هادی زارع پور اظهار داشت: این طرح ملی در ۶ مرکز یادگیری محلی کهگیلویه و بویراحمد اجرا  خواهد شد. 

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ملی کمک به تحقق هر چه بهتر شعار جهش تولید در کشور و کهگیلویه و بویراحمد است. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حرفه آموزی به سوادآموزان از طریق مراکز یادگیری محلی در زمینه های مختلف از  جمله خیاطی، صنایع دستی، فرش بافی، گلسازی، پرورش قارچ و دامداری اولویت اصلی این طرح ملی در کشور و استان است. 

زارع پور عنوان کرد: مراکز یادگیری محلی یاسوج، سی سخت، دوگنبدان، بهمئی، چاروسا و عشایر مجری این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد  هستند. 

وی ابراز داشت: این طرح ملی با مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد و با امکان جذب حداقل ۵۰ سوادآموز و ۱۰ آموزشیار در هر مرکز یادگیری محلی استان اجرا می شود.  

زارع پور گفت: در مراکز یادگیری محلی کهگیلویه و بویراحمد همراه با آموزش سواد پایه به سوادآموزان این استان دیگر مسائل از جمله حقوق شهروندی و مهارت های زندگی و اجتماعی نیز به آنان ارائه می شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز