با امضا قراردادی بین شرکت ژاپنی و نیکسان؛

سوزکی ژاپن در ساوه لوازم خانگی تولید می کند

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۶۶۴۴
سوزکی ژاپن  در ساوه لوازم خانگی تولید می کند
قرارداد تولید لوازم خانگی از جمله انواع یخچال فریزر میان شرکت های سوزوکی ژاپن و نیکسان صنعت ساوه امضاء شد.

به گزارش برنا از اراک، مدیرعامل شرکت نیکسان صنعت که در شهر صنعتی کاوه چند نوع یخچال را تولید می کند در این خصوص، گفت: این قرارداد با هدف تولید محصولات لوازم خانگی تحت لیسانس شرکت ژاپنی در ایران منعقد شد.
سعید رضوانی گفت: بر اساس این قرارداد در فاز نخست اقدام به تولید یخچال فریزر سوزوکی خواهیم کرد و در مراحل بعد نیز با توسعه همکاری ها اقدام به تولید سایر لوازم خانگی بزرگ با برند شرکت ژاپنی خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: محصولات سوزوکی در خط کنونی و راه اندازی شده نیکسان تولید می شود که به سرعت در حال توسعه و تنوع تولیدات است و مطابق آخرین تکنولوژی روز دنیا لوازم خانگی از جمله یخچال را روانه بازار خواهیم کرد.
به گفته او با توجه به آماده بودن خط تولید, فاصله زمانی زیادی بعد از انعقاد قرارداد برای تولید یخچال فریزر تحت لیسانس سوزوکی وجود نخواهد داشت.
وی گفت: دانش فنی از شرکت سوزوکی به نیکسان در حال انتقال است و به زودی فرایند تولیدات این شرکت در ساوه آغاز خواهد شد.
رضوانی اظهار کرد: امضای قرارداد همکاری با شرکت سوزوکی باعث توسعه فرایند تولید لوازم خانگی به خصوص یخچال در شرکت نیکسان و در نتیجه افزایش اشتغال خواهد شد.
به گفته این تولیدکننده، قرار است محصولات لوازم خانگی تخت لیسانس سوزوکی ژاپن ابتدا روانه بازارهای داخلی شود و در گام بعدی صادرات به کشورهای خاورمیانه هدف‌گذاری شده است.
وی گفت: سوزوکی در جهان تنها یک نمایندگی تولید در خارج از ژاپن دارد و ایران دومین کشوری است که توانسته اعتماد این شرکت بزرگ و برند را برای تولید محصولات جلب کند.

 

نظر شما