قطعی آب شرب در برخی از مناطق شهر

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۵:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۷۰۴۴
قطعی آب شرب در برخی از مناطق شهر
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان گفت: آب شرب برخی از مناطق شهر یاسوج روز شنبه به مدت ۱۲ ساعت قطع می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ علی محمد غریبی با اشاره به اینکه جهت انجام پاره ای عملیات بهسازی، وصل و وارد مدار نمودن شبکه جدید توزیع، آب شرب تمامی خیابان های مناطق: امامت، گلستان، زیرتل و دانشگاه دولتی شهر یاسوج روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۷/۱۲ از ساعت ۸صبح تا ساعت ۲۰ به مدت ۱۲ ساعت قطع می باشد. 

علی محمد غریبی از ساکنین تمامی مناطق یادشده خواست تا قبل از قطعی آب، تدابیر و تمهیدات لازم را جهت ذخیره سازی آب مورد نیاز و همچنین همکاری های مقتضی را نسبت به صرفه جویی در مصرف آب شرب در زمان انجام عملیات بهسازی و توسعه شبکه توزیع آب بعمل آورند.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان افزود: تا ساعاتی پس از اتمام عملیات کاری مورد نظر، افت فشار آب در برخی از شبکه های خیابانهای مناطق یادشده دور از انتظار نمی باشد که امیدواریم مشترکین از هرگونه دستکاری تاسیسات و  شیرآلات خودداری نموده تا افت فشار آب  هرچه سریعتر برطرف و جریان آب در شبکه توزیع در کمترین زمان ممکن به حالت عادی و معمول برگردد.

وی تصریح کرد؛ با نظارت حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان و بکارگیری بخش خصوصی در میدان عملیات کاری در مناطق مورد نظر، همکارانمان درواحدهای فنی و اجرایی و اتفاقات  امور آبفا شهرستان بویراحمد تمام تلاش، تدابیر و همت خود را بکار بسته تا عملیات کاری مورد نظر در کمترین بازه زمانی ممکن انجام گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز