فرمانده قرارگاه سازندگی ؛

تفاهم‌نامه ساخت پنج تقاطع غیرهمسطح بین شهرداری اراک و قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۵:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۷۱۷۶
تفاهم‌نامه ساخت پنج تقاطع غیرهمسطح بین شهرداری اراک و قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد می‌شود
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: ۲۸۵ طرح عمرانی با مشارکت این نهاد انقلابی در نقاط مختلف کشور در حال اجرا است.

به گزارش برنا از اراک، سردار سعید محمد  در آئین بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح شهید صیدی اراک، با حضور معاون رئیس جمهوری افزود: شمار قراردادهای قرارگاه خاتم الانبیاء هر سال ۲ برابر می‌شود که این مهم گام‌بلندی در راستای ایجاد امید و انگیزه در بین مردم و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

وی ادامه داد: ۱۱ طرح عمرانی از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء در نقاط مختلف استان مرکزی ایجاد شده که مهمترین آنها طرح آزادراه تهران - ساوه است که زیر بار ترافیک قرار دارد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء بیان کرد: چهار تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع)، میدان ورزش، میدان شریعتی و شهید صیدی نیز با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال در شهر اراک اجرا شده است.

سردار محمد بیان کرد: تفاهم‌نامه ساخت پنج تقاطع غیرهمسطح امام خمینی(ره)، میدان مقاومت، جاده فراهان، جاده فرودگاه و آرامستان اراک نیز روز جاری با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال بین شهرداری اراک و قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد می‌شود.

وی افزود: قرارداد شهرداری اراک با قرارگاه خاتم‌ الانبیاء در خصوص ساخت این طرح‌ها به صورت طرح و برنامه است که بعد از انجام عملیات طراحی عملیات اجرایی آنها آغاز و پیش‌بینی می‌شود ظرف مدت ۳۶ ماه به بهره‌برداری برسد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء بیان کرد: آزاد راه اراک - خرم‌آباد نیز از سوی این قرارگاه در حال ساخت است که بخشی از آن‌در آبان ماه امسال بهره‌برداری و در صورت تملک اراضی محدوده اراک - بروجرد، این طرح نیز به زودی محقق می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز