روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تجلیل از سال‌ها صبر و استقامت خانواده معظم شهدا

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۵:۲۸
کد خبر: ۱۰۶۷۵۸۰
تجلیل از سال‌ها صبر و استقامت خانواده معظم شهدا
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از دیدار مدیر کل ،معاونین ،مسئولین ستادی و رئیس هیات همگانی استان با خانواده شهید مدافع حرم ستار اورنگ و شهید ابراهیم آرانپور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛آرمـــان حاتــمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر اظهار داشت:در گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس و در گرامیداشت مقام شامخ شهیدان ، علوی مدیر کل بهمراه شجاعی فر معاونت توسعه ورزش ،رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی استان و دامیده مسئول پایگاه اداره کل ورزش و جوانان استان با خانواده سردار شهیدمدافع حرم ستار اورنگ و شهید ابراهیم آرانپوردیدار و از آنان قدردانی کردند.

سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در این بازدید از این دو خانواده شهید معظم ،نقش شهدا، جانبازان و ایثارگران را در تامین و تداوم امنیت کشور بسیار مهم دانست و گفت: بررسی و برآورده کردن خواسته‌های بحق خانواده‌های معظم شهدا و بازنشستگان باید در اولویت کاری مسوولان قرار گیرد.

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود :تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا مهمترین وظیفه ما در قبال شهداست.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را سرمایه های ارزشمند نظام برشمرد و بیان داشت : شهدا و ایثارگران معروف بزرگی را انجام دادند و حق عظیمی بر گردن ما دارند و تجلیل و تکریم خانواده های آنان حداقل گام در جهت رضایت آنان و معروف است.

مدیر ارشد ورزش و جوانان استان تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا را مهمترین وظیفه در قبال شهدا دانست و افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف امروز ما در قبال شهدا، پیاده کردن سیره و اخلاق شهدا در جامعه است.
وی ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را اولین گام در راستای مشی سیره شهدا خواند و تاکید کرد: گسترس فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان وظیفه انکار ناپذیری است که باید در جامعه تبین و گسترش یابد.
محمد علی رهامی ،رئیس هیات همگانی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: شهدا علمداران و منادیان اصلی مکتب عاشورا هستند که با حماسه‌های جاودانه خود، زندگی در جوار رحمت الهی را معنایی دوباره بخشیدند.
رهامی ،رئیس هیات ورزش های همگانی استان بیان کرد: شهدا الگوی ایثار و فداکاری و علمداران آزادی، عدالت و مظلومیت در طول تاریخ هستند که با حماسه‌های جاودانشان، تاریخ را مبهوت هنرنمایی خویش ساختند.
رئیس هیات ورز ش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد افزود: شهدا بارزترین پیروان مکتب سرخ شهادت و فرهنگ عاشورا هستند که باتاسی به امام حسین(ع)، زنده نگه داشتن میراث رسول الله (ص)، دین اسلام و دفاع از حریم ولایت را سرلوحه اعمال خود قراردادند.
وی با اشاره به دیدار و سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت‌های مختلف، بیان داشت: این دیدار‌ها تلاشی برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم خانواده‌های شهدا و فرصتی مغتنم برای یادآوری رشادت‌های رزمندگان در طول دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
در این دیدارها با قرائت فاتحه، دعا و صلوات به مقام والای شهیدان ادای احترام شد.
در این دو آئین جداگانه با اهدا لوح سپاس از خانواده معظم سردار شهید ستار اورنگ تنها شهید مدافع حرم در استان و خانواده شهید ورزشکار ابراهیم آرانپور تقدیر و تجلیل شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز