توسط بانک توسعه تعاون پرداخت شد:

اختصاص بیش از ۱۱۸ میلیارد ریال تسهیلات به بخش گردشگری استان

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۸۲۴۴
اختصاص بیش از ۱۱۸ میلیارد ریال تسهیلات به بخش گردشگری استان
ملائی گفت:بانک توسعه تعاون بیش از 118 میلیارد ریال تسهیلات به بخش گردشگری استان خراسان جنوبی اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، رضا ملائی، مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی به مناسبت هفته گردشگری دربازدید از اقامتگاه بوم گردی خانه فروغ شهرستان بشرویه گفت: گردشگری یک راه توزیع ثروت در جامعه است چرا که این صنعت می‌تواند موجب حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید در جامعه شود. یک جهانگرد یا گردشگر علاوه بر تفریح و گردشگری بر اقتصاد و تجارت کشورها نیز تاثیرگذار است.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب صنعت گردشگری در استان خراسان جنوبی علی الخصوص بوم گردی درمناطق روستایی، خاطر نشان کرد: صنعت گردشگری یک صنعت پربازده و دارای سهم قابل توجهی در راستای جهش تولید می‌باشد؛ با اطلاع رسانی‌های بیشتر به عموم مردم، استقبال مناسب‌تری از پتانسیل‌های آن در ایجاد و توسعه صنعت گردشگری در استان خواهد بود.

وی در پایان افزود: بانک توسعه تعاون نیز در حمایت از این مهم و عمل به تکلیف جهش تولید، از سال گذشته تا کنون با سرمایه گذاری بیش از 118 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه زمینه اشتغال 110 نفر در صنعت گردشگری استان خراسان جنوبی را فراهم کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز