فرماندار شهرستان نهبندان خبر داد:

پرداخت ۸۵۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان نهبندان

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۶۸۲۴۸
پرداخت ۸۵۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان نهبندان
​بیکی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به ۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) نهنبدان ۸۵۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی؛ «مجید بیکی» فرماندار شهرستان نهبندان در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان جنوبی از حمایت های این نهاد در بخش های مختلف قدردانی کرد و گفت: اقدامات حمایتی این نهاد برای مددجویان این شهرستان قابل تحسین است.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه با همراهی های دولت، کمیته امداد طی سنوات گذشته اقدامات خوبی برای جامعه هدف تحت پوشش این نهاد انجام داده است، گفت: امروز مددجویان کمیته امداد شهرستان نهنبدان، کمترین نارضایتی را از نحوه رسیدگی به خانواده های خود دارند.

بیکی با اشاره به ساخت پنج هزار مسکن محرومان در استان خراسان جنوبی گفت: ۲۰ درصد سهمیه مسکن محرومان امداد به نهبندان تخصیص دارد لذا در بحث مسکن شهری باید کار ساخت و ساز با توجه به گرانی مصالح، سرعت بگیرد.

وی از توزیع سه نوبت سبد غدایی بین خانواده های مددجویان کمیته امداد نهبندان خبر داد و گفت: خوشبختانه کمک های این نهاد در شهرستان نهبندان بعضا به غیر مددجویان که مشکلات حاد دارند نیز ارائه می شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه کمیته امداد استان و شهرستان تاکنون گره گشای زیادی از مشکلات منطقه نهنبدان بوده اند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به ۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) نهنبدان ۸۵۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

در این جلسه سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان جنوبی اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مددجویان شهرستان انجام خواهیم داد.

سلم آبادی تصریح کرد: در حوزه اشتغال تا سقف ۸۰ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصد در مشاغل نیمه صنعتی از جمله مشاغل خانگی پرداخت می شود.

در پایان این جلسه از منازل مسکونی در حال احداث کمیته امداد امام خمینی(ره) در محل مسکن مهر فاز ۲ ، کارگاه خیاطی تولیدی و با چند از سالمندان منطقه بازدید انجام شد.

همچنین یک دستگاه تراکتور به یکی از فرزندان مددجوی کمیته امداد این شهرستان تحویل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز