مدیر بهزیستی شهرستان اراک؛

یکی از اهداف اصلی بهزیستی توانبخشی و سالمندی است

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۱:۲۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۸۶۴۲
یکی از اهداف اصلی بهزیستی توانبخشی و سالمندی است
مدیر بهزیستی شهرستان اراک گفت : سازمان بهزیستی ۲۰۰ فعالیت دارد که یکی از اهداف اصلی آن بحث توانبخشی و سالمندی است .

به گزارش برنا از اراک،  میلاد مشایخی در آیین آغاز عملیات اجرایی اولین مجتمع توانبخشی و آموزشی سالمندان استان مرکزی افزود : در اعتبارات تملک و دارایی سال آتی ، اعتبار ویژه ای برای ساخت این مجتع توانبخشی و آموزشی سالمندان استان مرکزی لحاظ می شود که در اسرع وقت این مجتمع به سرانجام برسد .

 مشایخی بر فرهنگ سازی و تکریم سالمندان و همچنین ایجاد شرایط لازم برای تأمین سلامت و نگهداری آنان بر پایه سیاست‌های کلی خانواده تاکید کرد و افزود : سالمندان گنجینه‌های ارزشمند خانواده و جامعه بوده و تکریم منزلت و مقام این عزیزان برگرفته از فرهنگ غنی تکامل انسانی و مورد تاکید دین مبین اسلام است.

رئیس بهزیستی شهرستان اراک اظهار داشت : باید امکانات رفاهی، بهداشتی، درمانی و توانبخشی را گسترش و در دسترس قرار دهیم و یکی از مباحث بسیار جدی این است که زیر ساخت های اجتماعی، مبلمان شهری ، پارک ها و اماکن عمومی مورد توجه قرار گیرد و بستر برای این حضور این افراد در اجتماع فراهم شود.

در این آیین از حمایت ها و تعامل مطلوب خیرین و صاحبان صنایع در ساخت مجمتع آموزشی و توانبخشی سالمندان استان مرکزی و همچنین سوئیت های ویژه زوج های سالمند ابراهیم آباد تجلیل شد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز