۴۹۴ پروانه ساخت خانه طرح اقدام ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد دریافت شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۸:۵۵
کد خبر: ۱۰۶۸۶۶۰
۴۹۴  پروانه ساخت خانه طرح اقدام ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد دریافت شد
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روند خوب احداث طرح اقدام ملی مسکن گفت: تاکنون ۴۹۴ واحد مسکونی این طرح در استان پروانه ساخت دریافت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛پژمان نیک اقبالی اظهار داشت:۴۱۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در کهگیلویه وبویراحمد افتتاح حساب بانکی کرده اند و ۲۸۶ متقاضی نیز وجه تعیین شده را واریز کرده اند.

وی بیان کرد: عملیات پی ریزی ۱۷۹ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان پایان یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت:یکهزار و ۸۶۹ متقاضی طرح اقدام ملی در استان دارای شرایط بوده اند که زمین مورد نیاز۸۹ درصد این تعداد معادل یکهزار و ۶۸۰ خانه آن تخصیص یافته است.

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تعداد افرادی که در استان برای طرح اقدام ملی مسکن نام نویسی کرده اند را ۶هزار ۶۱۳ نفر ذکر کرد.

نیک اقبالی تاکید کرد:عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی این طرح در شهرهای دوگنبدان، دهدشت و دنا در دست اقدام است و پیش بینی می شود این خانه ها تا ۲ سال دیگر تکمیل و به متقاضیان واگذار شود.

وی تصریح کرد:طرح اقدام ملی مسکن در کهگیلویه وبویراحمد با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و در شهر یاسوج  نیز با مشارکت ستاداجرایی فرمان امام خمینی (ره) اجرا می شود.

وی تاکید کرد: بیشترین واحدهای مسکونی پیش بینی شده در کهگیلویه و بویراحمد به شهرهای پرجمعیت یاسوج،دوگنبدان و دهدشت به ترتیب با ۷۳۰،۵۰۰و ۲۶۰ واحد مسکونی اختصاص دارد.

نیک اقبالی گفت: در شهرهای چرام وسی سخت نیز به ترتیب۵۰ و۱۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی احداث می شود.

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: متراژ هر واحد مسکونی ۷۵ تا ۱۰۰ متر مربع است که  بستگی به مراحل تکمیل نقشه و تایید آن دارد.

پژمان نیک اقبالی با اشاره به اینکه تعداد طبقات این واحدهای مسکونی دو طبقه تا چهار طبقه طراحی شده است افزود : در  سایت های طرح اقدام ملی مسکن فضای آموزشی، مذهبی، بهداشتی و تجاری پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: تسهیلات بانکی هر واحد  مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ ۱۸ درصد و آورده شخص علی الحساب ۳۰ درصد برآورد شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز