دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

ثبت ۶۱۰ فوتی کرونایی در استان بوشهر

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۶:۳۰
کد خبر: ۱۰۶۸۸۱۹
ثبت ۶۱۰ فوتی کرونایی در استان بوشهر
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 318 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سعید کشمیری، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته 81 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

او بابیان اینکه در حال حاضر 177 مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 62 مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد 34 مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون 50 مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعد‌اد در حال حاضر 24 مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه یک نفر از همشهریان عزیزمان روز جمعه 11مهرماه و دو نفر 12 مهرماه فوت شده‌اند که تست کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است که در رده سنی 64 تا 82 سال هستند.

دبیر ستاد کرونا در استان اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تعداد فوتی‌های استان به 610 مورد رسیده است.

کشمیری افزود: ماسک زدن، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی همچنان بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کروناست.

نظر شما