در پی سانحه رانندگی

جان باختن تکنسین اورژانس آذربایجان شرقی در حین امداد رسانی

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۰۵:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۹۲۴۹
جان باختن تکنسین اورژانس آذربایجان شرقی در حین امداد رسانی
تکنسین اورژانس آذربایجان شرقی در حین امداد رسانی به فرد سانحه دیده، در پی برخورد یک دستگاه کامیون دیگر با آمبولانس جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی"میلاد ایران نژاد" متولد 1372،  کارشناس اورژانس ۱۱۵پایگاه بارگاه شهرستان چاروایماق، در حال مداوای راننده مصدوم یک کامیون در جاده هشترود به زنجان، جان باخت. 

در پی جان باختن کارشناس اورژانس شهرستان چاروایماق رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز پیامی صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

 وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در شرایط کنونی که همکاران اورژانس کشور در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا ایثارگرانه به مردم این سرزمین خدمت می‌کنند، بی‌شک آیه شریفه " ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون" وصف حال این عزیز تازه از دست رفته است. 

همکاری که وجود خود را وقف تلاش وخدمتگزاری برای نجات جان هموطنان عزیز کرده بود و حین امدادرسانی به سانحه رانندگی  واژگونی کامیون ، براثر برخورد تریلر با آمبولانس  در دم جان باخت .

اینجانب مصیبت وارده را خدمت  همکاران اورژانس و خانواده محترم ایشان و دیگر بازماندگان وی تسلیت عرض می‌کنم. خداوند روح شریف او را با ارواح طیبه شهیدان محشور کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز