روابط عمومی هیات تنیس استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

نفرات برتر رقابتهای تنیس گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس مشخص شدند

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۹۲۷۳
نفرات برتر رقابتهای تنیس گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس مشخص شدند
کشاورز مسئول روابط عمومی هیات تنیس استان از برگزاری رقابتهای تنیس گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس در یاسوج خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کشاورز ،مسئول روابط عمومی هیات تنیس استان با بیان این خبر اظهار داشت :در این دوره از مسابقات که در دو رده سنی بزرگسالان و زیر 15 سال و به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری هیات تنیس استان و هیات ورزش های همگانی و با شرکت 16بازیکن برگزار شد ،پس از انجام 39 بازی ،احسان بهرامی به مقام نخست رسید ،علی عبدالله پور دوم شد و محمود عبدالله پور و وحید طالبیان مشترکا سوم شدند.
 
مسئول روابط عمومی هیات تنیس استان در خصوص نتایج مسابقات زیر 15 سال این دوره از مسابقات بیان داشت :در رده سنی زیر 15 سال این دوره از رقابتها محمود طالبیان با برتری مقابل حریفان اول شد ،مانی جمشیدی در جایگاه دوم قرار گرفت و ماهان سعادت و مصطفی معصومی مشترکا سوم شدند.
 
کشاورز تصریح کرد :جا دارد در برگزاری این دوره از مسابقات از حضور مهدی روایی رئیس اداره ورزش شهرستان بویراحمد و همکاری هیات ورزش های همگانی استان و حضورعبدالله حسینی رئیس هیات همگانی شهرستان بویراحمد تقدیر و تشکر کنیم.
 
مسئول روابط عمومی هیات تنیس استان از برگزاری رقابتهای تنیس بانوان در هفته ی جاری خبر داد و گفت:مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مدیر کل ،اعضای هیات استان بعد از پایان رقابتهای تنیس بانوان در محل زمین تنیس استان واقع در مجموعه کوثر بانوان شهر یاسوج برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز