مجری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:

۶۶ خانوار روستایی بویراحمدی از نعمت برق پایدار برخوردار شدند

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۶۹۴۳۴
۶۶ خانوار روستایی بویراحمدی از نعمت برق پایدار برخوردار شدند
مجری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برق‌رسانی به 66 خانوار روستایی شهرستان بویراحمد در هشت روستا خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حمید محمدپور با بیان این مطلب گفت: در روزهای گذشته، 66 خانوار روستایی شهرستان بویراحمد در قالب هشت روستا و با اعتباری بیش از شش میلیارد ریال از نعمت برق پایدار برخوردار شدند.

وی شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط بکار رفته جهت برق‌رسانی به این روستاها را بیش از پنج کیلومتر عنوان و اظهار داشت: برای برق‌رسانی به این روستاها هشت دستگاه ترانسفورماتور نیز نصب شده است.

مجری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، محل تامین اعتبار برای برق‌رسانی به این روستاها را عوارض برق و منابع داخلی شرکت توانیر ذکر و خاطرنشان کرد: "دربه بید جوکار"، "سرگری کلاخرده"، "ورد گود خانی"، "قاریابک کلمک"، "دلی تنگو" و "تنگ خشک زیلایی" مهمترین روستاهایی بودند که از نعمت برق پایدار برخوردار شدند.

محمدپور گفت: کوهستانی بودن مناطق روستایی، سخت‌گذری، پراکندگی و فاصله طولانی با شبکه‌های برق از مهمترین مشکلات کنونی برای برق‌رسانی به روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

در حال حاضر، بیش از هزار و 775 روستای دارای سکنه در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق برخوردار هستند.

 

نظر شما