نباید اجازه دهیم دشمنان منویات شوم خود را اجرا کند

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۳:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۹۶۲۹
نباید اجازه دهیم دشمنان منویات شوم خود را اجرا کند
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز گفتمان نظام جمهوری اسلامی یک گفتمان اسلامی و طبق بیانات پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) که در سطح جهان جا باز کرده است، افزود: نباید اجازه دهیم دشمنان منویات شوم خود را اجرا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار قائم مقام دبیرکل انجمن اسلامی دانش‌آموزی این قشر را سرمایه بی‌بدیل اجتماعی، علمی، سیاسی و فرهنگی جامعه دانست و گفت: رشد و بالندگی بیشتر کشور به وسیله این دانش‌آموزان قابل تحقق است لذا شایسته است در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر بخواهیم  در بُعد علمی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی رشد کنیم باید بر روی همین دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری کنیم چرا که مدیریت آینده کشور در دستان آنها است.

وی با بیان اینکه موظفیم دانش‌آموزان را با طراز نظام و  انقلاب ساماندهی کنیم افزود: دشمن تلاش می‌کند دانش‌آموزان را از جهت دینی، سیاسی و فرهنگی خالی و زمین بزند و آنها را از شکوفایی بازدارد و بر روی آنها به عنوان معاند نظام و انقلاب سرمایه‌گذاری کند.

وی بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند هویت دانش‌آموزان را از آنها بگیرد تا تعصب و غیرت اسلامی نداشته باشند و تفکرات و طرز اندیشه خود را به دانش‌آموزان القا کنند.

پیش از سخنان آیت‌الله حسینی 

اسماعیل جانعلی‌پور قائم مقام دبیرکل انجمن اسلامی دانش‌آموزی با اشاره به اقدامات انجمن اسلامی گفت: در ۱۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه کشور دفتر انجمن اسلامی دانش‌آموزی تشکیل و حدود ۵ نفر از دانش‌آموزان عضو انجمن هستند و ارتباط ما با آنها در سطح خانوادگی است.  معدل این دانش‌آموزان که لایه اصلی انجمن محسوب شده و ۷۰ هزار نفر هستند ۱۸.۶۴ است و ما با جامعه نخبگانی دانش‌آموزی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه لایه دوم انجمن  اسلامی دانش‌آموزان ۴۰۰ هزار نفر هستند، گفت: هزار مربی در این انجمن فعالیت دارند، ضمن اینکه با توجه به ظرفیت کهگیلویه و بویراحمد به دنبال انجام برنامه و فعالیت‌هایی در استان هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز