آموزش زندگی سالم برای نوجوانان کانون اصلاح و تربیت کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۹۸۱۵
آموزش زندگی سالم برای نوجوانان کانون اصلاح و تربیت کهگیلویه و بویراحمد
آموزش زندگی سالم برای نوجوانان کانون اصلاح و تربیت کهگیلویه و بویراحمد محور سخنان مدیران کل کانون پرورش فکری و اداره زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی این استان بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در زندان‌های استان گفت: خوشبختانه با فضاسازی‌های انجام شده در زندان‌ها، محیطی شبیه خانواده برای مجموعه تحت پوشش فراهم شده است.

کبری اخلاقی‌نیا  اضافه کرد: اکثر مربیان کانون پرورش فکری، در زمینه هنری، ادبی و فرهنگی فعالیت دارند و در زمینه اعزام مربی به کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه نسوان به ویژه در زمینه‌های نقاشی و داستان‌نویسی بر اساس نیازسنجی کودکان می توانیم همکاری داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به وضعیت کنونی جامعه و گرفتاری‌های که از بابت ویروس کرونا شکل گرفته است ، کلاس‌های حضوری با محدودیت برگزار می‌شود ولی با راه‌اندازی کلاس‌های آنلاین می‌توانیم در خدمت فرزندان زندانیان و کارکنان باشیم .

وی تأکید کرد: تجهیز کتابخانه کانون اصلاح و تربیت به کتاب‌های مورد نیاز مددجویان اولویت اصلی این مرکز است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ادامه داد: این نهاد آمادگی دارد تا در اجرای کارگاه‌های نقاشی، کتابخوانی و نمایش‌عروسکی برای جامعه هدف با اداره کل زندان‌ها همکاری کند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید گفت: همکاری و مشارکت با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، تبادل اطلاعات و بهره گیری متقابل از ظرفیت های موجود با توجه به اهداف، تعهدات و امکانات طرفین و در راستای آموزش و ترویج فرهنگ زندگی سالم در بین کودکان و نوجوانان توانمندسازی جامعه هدف کودکان و نوجوانان گروه سنی ۶تا ۱۸ سال را از در برنامه داریم.

منصور بیژنی اضافه کرد: رسالت ما در مجموعه سازمان زندان‌ها، اصلاح و تربیت، اشتغال و حرفه آموزی زندانیان و ایجاد بستر مناسب برای آنان است تا در بازگشت به جامعه مرتکب جرم نشوند.

وی بیان کرد:  بیشتر افرادی که در کانون نگهداری می شوند؛ دارای خانواده های بدسرپرست یا بی سرپرست بوده یا فرزند طلاق هستند.

 

نظر شما