مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

بستر فضای مجازی برای برنامه‌های دهه آخر صفر در بوشهر استفاده شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۷:۵۳
کد خبر: ۱۰۷۰۰۰۱
بستر فضای مجازی برای برنامه‌های دهه آخر صفر در بوشهر استفاده شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: بستر فضای مجازی برای برنامه‌های دهه آخر صفر در بوشهر استفاده شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح چهارشنبه در ششمین نشست شورای تبلیغ استان بوشهر اظهار داشت: فضای مجازی بستر مناسبی برای برگزاری برنامه‌ها و پیشبرد اهداف فرهنگی و مذهبی است.

او با اشاره به شرایط کرونایی در جامعه، خاطرنشان کرد: در برنامه‌های اربعین و دهه آخر صفر استان بوشهر باید از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی به بهترین شکل استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: همه افراد و به ویژه مبلغین، هیئت‌های مذهبی و سایر دست اندرکاران برگزاری مراسم‌های دهه‌ی آخر صفر استان بوشهر از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

او با گرامیداشت اربعین حسینی و مناسبت‌های آخر ماه صفر، معیار برگزاری مراسم و عزاداری‌های دهی آخر صفر را همان دستورالعمل ستاد کرونای استان در ماه محرم اعلام کرد.

اعضای شورای تبلیغ استان بوشهر نیز در این نشست به بحث و بررسی پیرامون موضوعاتی از قبیل راه‌های ارتقا و کیفی‌سازی برنامه‌های اربعین حسینی و دهه آخر صفر با توجه به شرایط خاص به وجود آمده و همچنین استفاده مطلوب از فضای مجازی و رسانه ملی پرداختند و پیشنهادات و نقطه نظرات خود را ارائه دادند.

این جلسه با محوریت برنامه‌ریزی و سیاستگذاری مراسم دهه آخر صفر و با تاکید بر لزوم استفاده از فضای مجازی و رسانه ملی در برنامه‌های اربعین و دهه آخر صفر در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد و با تبادل نظر اعضای شرکت‌کننده ادامه یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز