حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ۳۲ هزار خانوار روستایی و عشایری

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۲:۲۴
کد خبر: ۱۰۷۰۰۹۷
حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ۳۲ هزار خانوار روستایی و عشایری
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 32 هزار خانوار روستایی و عشایری در استان از حمایت کمیته امداد بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛خداخواست روحیانی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هدف اصلی کمیته امداد رسیدگی به احوال خانواده‌های نیازمندی است که به دلایلی چون فقدان و ازکارافتادگی سرپرست، معلولیت و بیماری سرپرست و یا هر مورد دیگری تحت حمایت این نهاد قرارگرفته‌اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 45هزار و 817 خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند که از این تعداد 31071 خانوار مددجوی دائمی و مابقی از محل تبصره 14 تحت حمایت قرارگرفته‌اند.

روحیانی پور با اشاره به اینکه درمجموع 69 درصد از جمعیت تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را مددجویان روستایی و عشایری تشکیل می‌دهند، افزود: 32 هزار خانوار از جمعیت تحت حمایتی این نهاد در مناطق روستایی و عشایری سکونت دارند که از این تعداد 21 هزار و 453 خانوار از مددجویان دائمی و مابقی از مددجویان تبصره 14 هستند.

وی بابیان اینکه ارائه خدمت به نیازمندان ساکن روستاها یکی از برنامه‌های اصلی کمیته امداد است، اظهار کرد: ارائه خدمات هدفمند یکی از راهکارهای کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان و همچنین جلوگیری از وابستگی آن‌ها به این نهاد است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: با توجه به پتانسیل استان، مناطق روستایی مستعد ایجاد اشتغال هستند که در این خصوص می‌توان با استفاده از ظرفیت این مناطق برای اشتغال‌زایی و توانمندسازی خانوارهای نیازمند گام‌های اساسی برداشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز