خیانت به خون شهدا با دوری از ولایت فقیه/تلاش استکبار برای تسلیم کردن انقلاب اسلامی

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۰۱۱۶
خیانت به خون شهدا با دوری از ولایت فقیه/تلاش استکبار برای تسلیم کردن انقلاب اسلامی
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زمان پهلوی لباس روحانیت و حجاب جرم بود، گفت: از سوی دیگر رژیم شاهنشاهی مظاهر فساد و فحشا را ترویج می‌کرد، امام خمینی(ره) وقتی این موارد را دیدند به میدان آمدند و قیام کردند و بعد از سال‌ها رنج و ریختن خون‌های پاک کف خیابان، انقلاب پیروز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آیت‌الله سید نصیر حسینی در یادواره شهدای جهاد کشاورزی (سنگرسازان بی‌سنگر) با تسلیت ایام اربعین حسینی افزود: قبل از انقلاب حکومت پهلوی مقابل اسلام قرار گرفت و شمشیر را بر گلوی اسلام گذاشته بود و در هر  ایامی یک شعائر دینی را بر زمین می‌کوبید، روحانیت حتی اجازه امامه گذاشتن نداشتند.

وی ادامه داد: در طول چند سال پیروزی انقلاب، دشمن ساکت و خاموش نشد و با تمام قدرت به انقلاب و نظام حمله کرد و تمام شرق و غرب برای حمایت صدام به میدان آمدند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طبق اسناد و مدارک حکومت پهلوی در طول هشت سال جنگ برای ساقط کردن نظام به صدام کمک کرد و نقشه‌هایی هم طراحی کرده بودند اما در این برهه مهم ملت ایران به فرمان ولی‌فقیه و با تکیه بر قدرت ایمان در مقابل دشمنان ایستادند و آنجا هم پیروز شدیم.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه آنها نمی‌خواستند اسلام حقیقی و اسلام ناب و زنده در میدان حاضر باشند، افزود: انقلاب را در جنگ هشت ساله بسیجیان، پاسداران و عزیرانی که در جهاد سازندگی بودند با اطاعت از ولی‌فقیه به میدان آمدند خداوند هم عنایت کردند و با وجود اینکه نیروها و تجهیزات کمی داشتیم اما به لطف و عنایت خدا پیروز شدیم‌.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ابهت آمریکا را شکست و نشان داد می‌شود یک ملت با تمام قدرت مقابل استکبار بایستد، افزود: چند دهه اخیر با تمام قدرت مقابل استکبار ایستادیم می‌شد مانند خیلی‌ها تسلیم شویم اما تسلیم شدن که زندگی نیست در همین برجام که یک مذاکره جهانی و بین‌اللملی بود اما غرب و آمریکا در برجام چه کردند آنها به یک مذاکره بین‌المللی پای‌بند نبودند اگر تسلیم شویم با ملت چه می‌کنند؟

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه شهدا رفتند و زندگی خود را فدا کردند، گفت:  وظیفه کنونی همه ملت، حفاظت و حراست از نظام و ولی‌فقیه است اگر در این مسیر راه را کج برویم به شهدا و کسانی که در این راه جان خود را فدا کردند خیانت کردیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید از این مسیر عقب بمانیم، خاطرنشان کرد: وظیفه دیگری که بر  عهده داریم اینکه نباید شهدا و قهرمان  ملی و جهان اسلام را فراموش کنیم.

 

نظر شما