استاندار مرکزی؛

صعود آلومینیوم به لیگ برتر نماد پویایی و موفقیت ورزش استان در دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۴:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۰۸۰۸
صعود آلومینیوم  به لیگ برتر نماد پویایی و موفقیت ورزش  استان در  دولت تدبیر و امید است
استاندار مرکزی گفت: صعود تیم فوتبال آلومینیوم اراک به لیگ برتر بعد از ۱۸ سال نماد پویایی و موفقیت ورزش این استان در دوران فعالیت دولت تدبیر و امید است.

به گزارش برنا از اراک  ، سید علی آقازاده افزود: فوتبال اراک با نام‌های مختلف تلاش مجدانه‌ای را  طی سال‌های قبل در لیگ آزادگان کشور داشت اما به دلایل مختلف این تیم فوتبال هر بار از صعود به لیگ برتر باز می‌ماند تا اینکه امسال با برنامه‌ریزی‌های مدون شرکت ایرالکو، حمایت‌های هواداران، اداره کل ورزش و جوانان و پیگیری‌هایی، تلاش‌ها به بار نشست و آلومینیوم به لیگ برتر صعود کرد.  

وی ادامه داد: علاوه بر این حضور تیم‌های مختلف ورزشی استان مرکزی در لیگ‌های مختلف کشور و حضور ورزشکاران در میادین مختلف ورزشی به خصوص رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی جایگاه ویژه‌ای را برای ورزش این استان رقم زده است.  

استاندار مرکزی اظهار داشت: شمار قابل‌توجهی طرح‌های ورزشی در طول فعالیت دولت تدبیر و امید در این استان به بهره‌برداری رسیده که‌ میانگین طول عملیات اجرایی برخی از آن‌ها به بیش از ۱۵ سال نیز می‌رسید و با تکمیل این طرح‌ها سرانه ورزشی استان به طور چشمگیری افزایش یافته است.

آقازاده بیان کرد: براساس گزارش اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی شماری از طرح‌های ورزشی نیمه تمام در حال تکمیل هستند که پیش‌بینی شده تا پایان دوره فعالیت دولت فعلی کامل شده و مردم از مزایای آن‌ها بهره‌مند شوند.

وی همچنین در خصوص بهره‌برداری از پیست اسکیت ۲۲ بهمن مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک نیز گفت: به گواه مسئولان فدراسیون اسکیت کشورمان، پیست اسکیت ۲۲ بهمن اراک با بهره‌گیری از بهترین امکانات لازم ساخته شده و کف پوش این طرح ورزشی کم نظیر است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: وجود ظرفیت ارزشمند پیست اسکیت ۲۲ بهمن با بهترین تجهیزات، امکان برگزاری مسابقات ملی و فراملی را در اراک فراهم می‌کند که این ظرفیت در گذشته وجود نداشت.

 

نظر شما