بیمار یابی و تست کرونا درکهگیلویه و بویراحمد باید افزایش پیدا کند

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۰۹۴۴
بیمار یابی و تست کرونا درکهگیلویه و بویراحمد باید افزایش پیدا کند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه تشخیص بستری بیماران کرونایی بر عهده پزشک است تاکید کرد :بیمار یابی و تست کرونا درکهگیلویه و بویراحمد باید افزایش پیدا کند .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛پرویز یزدانپناه در نشست ستاد استانی کرونا گفت : بیمار یابی و تست کرونا  در استان باید افزایش پیدا کند

وی با بیان اینکه دیده می شود  افرادی در قرنطینه هستند و از قرنطینه خارج و باعث انتقال بیماری می شوند گفت: کسانی که به صورت غیر قانونی از قرنطینه خارج می شود با آنها برخورد قانونی شود.

وی افزود: در بیمارستان جلیل در طی چهار روز گذشته تخت هایی  تحویل گروه های داخلی داده شده که سبب ارتقای کیفیت خدمات دهی می شود و از طرفی  مردم باید به این نتیجه برسند که تشخیص بستری بیمار در بیمارستان توسط پزشک است.

مدیر کل آموزش و پرورش در این نشست گفت: ۷۷ گروه ناظر و ارزیاب  در اداره کل آموزش و پرورش و در شهرستان ها  در بحث کرونا فعالیت  دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه ؛تا کنون بالغ بر ۳ هزار و ۴۶ مورد بازدید در سطح مدارس استان انجام شده است گفت :کم خطر ترین مکان در مدارس است و باید مراقبت های لازم را داشته باشیم ،هرچند کار آموزش را از طریق سامانه شاد داریم.

وی  از تزریق بالغ بر 1 میلیارد تومان  اعتبار نیازمندی های مدارس به حساب واریز شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در این نشست گفت: یکی از معضلات در پایانه ها مسافربری فعالیت خودروهای شخصی بود که در بعدازظهرها فعالیت همچنان شدید است که باید از فعالیت آنها  جلوگیری شود.

نصیری راد با بیان اینکه در خصوص پاکسازی پایانه ها اقدام می کنیم، گفت: مشکل خاصی از جهت ضدعفونی اتوبوس ها را نداریم در ناوگان سواری روال بر این است که سه مسافر سوار شود و توافقات انجام شود.

شهردار شهر یاسوج گفت: سامان حمل و نقل و بار شهرداری نسبت به آمار ها مبنی براینکه رعایت پروتکل در شهر نسبت به خارج بهتر رعایت می شود، که با توجه مسافرت ها نظارت ها بر ناوگان حمل نقل عمومی داشتیم.

نستهن مقدم گفت: ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی را با همکاری دانشگاه خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز