اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۰۹۹۳
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از توقیف ۷۵ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف و دستگیری ۹۱ نفر، در تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ جهان دیماز در تشریح این خبر گفت: با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان کهگیلویه، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و توقیف وسایل نقلیه متخلف در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: مأموران در اجرای این طرح تعداد ۷۵ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتورسیکلت را به علت تخلف راکبان و رانندگان آنها از جمله نداشتن گواهینامه، کلاه ایمنی، نداشتن مدارک شناسایی و پلاک تاشو و مخدوش، ایجاد مزاحمت، حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی و شیشه دودی و ... توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ انتقال دادند.

وی افزود: همچنین در اجرای این طرح تعداد ۹۱ نفر متهم دستگیر که تعداد ۲۳ نفر از آنها به جرم سرقت، ۴ نفر از آنها به جرم موادمخدر (معتاد) ۷ نفر خرده‌فروش مواد مخدر و کشف ۹ کیلو و ۲۳۹ گرم انواع مواد مخدر، تعداد ۳۸ نفر به جرم سایر جرائم، ۴ نفر به جرم مفاسد اجتماعی، تعداد ۵  نفر به جرم قاچاق کالا، ۱۰ نفر به جرم جرائم مالی و اقتصادی دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید. که از این تعداد دستگیر شدگان ۷۷ نفر از آنها سابقه دار بوده است.

دیماز تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۲ قبضه سلاح شکاری و ۱۲ قبضه سلاح جنگی نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز