علوی خبر داد:

پنج پروژه ورزشی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در کهگیلویه وبویراحمد افتتاح می شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۶:۱۲
کد خبر: ۱۰۷۱۰۱۹
پنج پروژه ورزشی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در کهگیلویه وبویراحمد افتتاح می شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح پنج پروژه ورزشی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح پنج پروژه ورزشی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در استان خبر داد.

سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد بابیان این خبر اظهار داشت :در گرامیداشت هفته ی تربیت بدنی و ورزش پنج پروژه ورزشی در شهرستانهای مختلف استان با حضور مسئولین استانی و کشوری افتتاح می شود.
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان این پروژه را شامل سالن ،زمین چمن مصنوعی و خانه جوان ذکر و افزود:این پنج پروژه در شهرستانهای بویراحمد ،گچساران ،دنا و کهگیلویه است .
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این پروژه ادامه داد:
سالن ورزشی روستای گنجه ای ،سالن ورزشی روستای ناصر آباد گچساران ،زمین چمن مصنوعی شهید افراز گچساران ،زمین چمن مصنوعی ده ملک در شهرستان کهگیلویه و خانه جوان سی سخت پنج پروژه ای است که در این هفته و با حضور مسئولین ارشد استان و معاونین وزارت ورزش و جوانان افتتاح می شود.
مدیرارشد ورزش و جوانان کهیگلویه وبویراحمد محل اعتبارات این پنج پروژه را ملی ،ارزش افزوده و هدایایی خاص وزارت نفت ذکر و تصریح کرد :اعتبارات این پنج پروژه سه میلیارد و 700 میلیون تومان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز