۱۰ هزارو ۲۰۸ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به کرونا مبتلا شده اند

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۷:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۱۲۶۰
۱۰ هزارو ۲۰۸ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به کرونا مبتلا شده اند
رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس آخرین بررسی ها تاکنون ۱۰ هزار و ۲۰۸ نفر در استان به بیماری ویروسی کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛پرویز یزدان پناه اظهار داشت: هم اینک ۳۱۱ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۲۷ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۲ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۸۴۷۳ نفر بهبود یافته اند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شمار فوتی های کرونا در استان به ۱۵۰ نفر رسیده و از این تعداد ۳۶ نفر دارای بیماری زمینه ای بوده اند.

یزدان پناه تاکید کرد: میانگین سنی فوت شدگان کرونایی استان ۶۸ و میانگین سنی مبتلایان ۴۱ سال بوده است.

وی بیان کرد: استان در روزهای اخیر روند افزایشی را در ابتلای به کرونا تجربه کرده و میزان مرگ و میر ناشی از آن نیز نسبت به ماه قبل در حال افزایش است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: کلید موفقیت گذر از این شرایط، همراهی مردم در رعایت پروتکل بهداشتی است.

یزدان پناه خواستار استفاده از ماسک ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در تجمعات  توسط همه مردم شد و افزود: در صورتی که پروتکل‌های بهداشتی در جامعه بیشتر رعایت شود تعداد مبتلایان و فوتی‌های استان کاهش می‌یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز