سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان:

تصادف رانندگی در زنجان ۲ کشته برجا گذاشت

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۲۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۱۷۱۶
تصادف رانندگی در زنجان ۲ کشته برجا گذاشت
سرهنگ محمدعلی عظیمی روز یکشنبه اظهار داشت: حادثه نخست ساعت ۱۲ ظهر شنبه در کیلومتر ۴۰ جاده ترانزیت زنجان - قزوین بین یک دستگاه خودروی سواری و تریلر اتفاق افتاد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر وقوع ۲ فقره تصادف رانندگی در مسیر ارتباطی این استان طی ۴۸ ساعت گذشته ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز یکشنبه اظهار داشت: حادثه نخست ساعت ۱۲ ظهر شنبه در کیلومتر ۴۰ جاده ترانزیت زنجان - قزوین بین یک دستگاه خودروی سواری و تریلر اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه در این حادثه راننده خودروی سواری جان خود را از دست داد، اظهار داشت: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه اعزامی به محل حادثه انحراف به چپ خودروی سواری اعلام شد.
عظیمی تصریح کرد: حادثه دوم نیز ساعت ۲۱:۴۵ شنبه شب در کیلومتر ۹ باند شمالی آزادراه زنجان - قزوین بین یک دستگاه وانت نیسان و تریلر رخ داد و راننده نیسان بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده جان باخت که علت تصادف در دست بررسی است.
به گزارش ایرنا، طی پنج ماهه امسال ۵۳ فقره تصادف فوتی در مسیرهای ارتباطی این استان اتفاق افتاد که در مقایسه با 
مدت مشابه پارسال (۹۸) به میزان هشت درصد افزایش نشان می دهد و بر اساس آمار پزشکی قانونی در طی مدت یاد شده تعداد متوفیان ناشی از حوادث رانندگی ۱۰۸ نفر بود که متاسفانه این تعداد کشته در مقایسه با مدت مشابه پارسال نیز هشت درصد رشد داشت.
تعداد ۲۷۰ نفر در سال ۹۷ و ۲۵۸ نفر نیز در سال ۹۸ بر اثر تصادف های رانندگی در مسیرهای ارتباطی برون شهری 
استان زنجان جان باختند.
استان زنجان پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز