شمار جان باختگان کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد به ۱۵۶نفر رسید

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۰۷۱۸۲۵
شمار جان باختگان کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد به ۱۵۶نفر رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته 4 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که شمار قربانیان کرونایی استان به 156 نفر رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 308 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 130 نفر مبتلای قطعی و 21 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 
 
وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 8701 مورد گزارش شده است.
 
وی اضافه کرد: از 350 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مربوط به بویراحمد 45 درصد، چرام 12درصد، کهگیلویه 10درصد، گچساران 9 درصد، بهمئی 9 درصد، دنا 6 درصد، لنده6درصد و باشت 3 درصد است، البته درصد موارد مثبت در نمونه های امروز خیلی زیاد و حدود ٥٥ درصد می باشد.
 
دکتر یزدان پناه بیان کرد: آنچه در مبارزه با کووید-۱۹ به مردم شفاف گفته شود این است که جنگ با این ویروس باید جامع و کامل باشد نه فقط ماسک زدن تنها یا هر اقدامی دیگر !
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: اگر فاصله اجتماعی رعایت نشود، تهویه هوا در مکان نباشد و فرایند بیماریابی و ایزولاسیون اجرا نشود، ماسک زدن به تنهایی نمیتواند اثربخشی لازم را داشته باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: مراقب باشید ماسک پوشیدن به تنهایی ایمنی ایجاد نمی کند بنابراین در هر اجتماعی حضور پیدا نکنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز