محدودیت کرونایی یک هفته ای در خراسان جنوبی / از تعطیلی تفرجگاه ها تا رستوران ها

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۳۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۷۱۹۰۷
محدودیت کرونایی یک هفته ای در خراسان جنوبی / از تعطیلی تفرجگاه ها تا رستوران ها
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از اعمال دوباره برخی محدودیت‌ها با توجه به شیوع کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از اعمال دوباره برخی محدودیت‌ها با توجه به شیوع کرونا در این استان خبر داد.

ناصر خوش خبر روز یکشنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: با توجه به آمار بالای شیوع بیماری کرونا در سطح استان و صرفا به منظور پیشگیری از ادامه این روند نگران کننده، محدودیت‌هایی به کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا اعلام و مورد موافقت واقع شد.

وی تاکید کرد: این محدودیت‌ها تا ۲۵ مهر ماه جاری ادامه دارد و براساس درخواست استان، قابل تمدید است.

وی گفت: طبق این مصوبه، کلاس‌های حضوری مدارس دولتی، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و خصوصی با تاکید بر عدم وقفه در فرآیند نظام آموزشی با استفاده از روش‌های غیرحضوری، تعطیل می‌شوند.

معاون استاندار خراسان جنوبی به کاهش خدمات دهی مهدکودک‌ها فقط برای کودکان دارای مادر شاغل اشاره کرد و گفت: خوابگاه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی، تمامی اماکن و نقاط هدف گردشگری و تفریحی، تمامی بقاع متبرکه و آستان امامزادگان (ع)، سینماها، نمایشگاه‌ها، سالن مطالعه کتابخانه‌ها و بخش‌های بازی کودکان در پارک‌ها نیز براساس این دستورالعمل تعطیل می‌شوند.

وی تصریح کرد: طبق این دستورالعمل تمامی باشگاه‌ها، سالن‌ها، استخرها، پیست‌های ورزشی، تالارهای پذیرایی و سالن اجتماعات آرامستان‌ها تا تاریخ ۲۵ مهر، اجازه فعالیت ندارند.اعلام محدودیت‌های کرونایی در خراسان جنوبی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز