مشکل تامین سوخت مدارس در نهنبدان را نداریم

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۳۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۱۹۱۶
مشکل تامین سوخت مدارس در نهنبدان را نداریم
فرماندار نهبندان با بیان اینکه برای تامین سوخت مدارس مشکلی در شهرستان نداریم، گفت: تامین سوخت مورد نیاز مدارس قبل از آغاز فصل سرد سال باید از سوی مدیران مدارس فراهم شد.

«مجید بیکی در شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد:  دانش آموزانی که در کنکور امسال توانسته اند رتبه های خوبی را در شهرستان کسب کنند، موجبات افتخار منطقه هستند.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه اگر قرار است  فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ ایرانی اسلامی را ترویج دهیم باید الگوهای را در این زمینه مدنظر داشته باشیم، گفت: افراد و الگوهایی برای اشاعه این فرهنگ ها باید به جامعه معرفی شوند.

بیکی با اشاره به اینکه حرکت های خوبی برای جذب خیرین به شهرستان مرزی نهنبدان انجام شده است، گفت: امیدواریم این حرکت خیرین هدفمند و مستمر دنبال شود.

فرماندار نهبندان با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت موارد بهداشتی در ایام شیوع بالای بیماری کرونا، گفت: مدارس باید این امر را به دانش آموزن گوشزد کنند، همچنین نظارت بر این مقوله باید به صورت جدی و مستمر ادامه داشته باشد.

بیکی تصریح کرد: مدیران مدارس باید دلیل عدم حضور دانش آموز در مدارس را جویا شوند و در صورتی که دانش آموزی به دلیل رعایت موارد بهداشتی در ایام شیوع بیماری کرونا ترک تحصیل کرده باشد به نحو مقتضی آموزش ها منتقل شود. 

وی با بیان اینکه ۹۱ درصد جمعیت شهرستان نهبندان از پوشش شبکه های دیجیتال صداوسیما برخوردار هستند، گفت: برای پوشش اینترنت پرسرعت در روستای چاهداشتی پیگیری و چندین مکاتبه داشته ایم و اولویت اول شهرستان است اما مخابرات تاکنون در این خصوص اقدامی انجام نداده است.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه برای تامین  سوخت مدارس مشکلی در شهرستان نداریم، گفت: تامین سوخت مورد نیاز مدارس قبل از آغاز فصل سرد سال باید از سوی مدیران مدارس فراهم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز