تصویب ۲۵۱ میلیارد ریال برای طرح های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۴:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۲۴۴۵
تصویب ۲۵۱ میلیارد ریال برای طرح های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۵۱ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۱۲ طرح عمرانی حوزه کشاورزی استان در سال جاری تصویب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛رمضان بیدار مغز اظهار داشت:میانگین پیشرفت فیزیکی ۱۲ طرح جهش تولید حوزه جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ۷۵درصد است.

 معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بهره برداری از این طرح ها ۶هزارو ۸۶۰ فرصت شغلی ایجاد می کند.

بیدار مغز عنوان کرد: ۶۴۲ میلیارد و ۹۰۰ اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی استان و ۱۴۸میلیارد ریال نیز از محل منابع مالی بودجه برای تکمیل این طرح ها پیشنهاد شده است. 

وی عنوان کرد:همچنین سه هزار میلیارد ریال سرمایه درگردش و سایر منابع برای تحقق این طرح ها مورد نیاز است.

معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد  احداث سدهای خاکی ایلیاد و کوهبرد،تامین آب منطقخ احمد غریب و سمرون،مجتمع های گلخانه ای در شهرستان های گچساران،باشت،کهگیلویه و بهمئی،پرورش ماکیان،گاو شیری و تولیدعسل و فراورده های زنبورداری از جمله طرح های جهش تولید حوزه کشاورزی استان است.

بیدار مغز با اشاره به ظرفیت های حوزه کشاورزی برای تحقق تولید افزود: مسئولان برای تکمیل این طرح ها از همه ظرفیت ها استفاده می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز