در روز سوم لیگ برتر هندبال آقایان کشور بدست آمد :

شکست نفت و گاز گچساران برابر ذوب آهن اصفهان

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۳:۱۴
کد خبر: ۱۰۷۲۴۵۴
شکست نفت و گاز گچساران برابر ذوب آهن اصفهان
در روز سوم مرحله اول سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال آقایان کشور ،تیم های نفت و گاز گچساران و ذوب آهن اصفهان در تالار فدراسیون هندبال کشور در تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم هندبال نفت و گاز گچساران بانتیجه 30 بر 19 مغلوب حریف اصفهانی شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ در روز سوم مرحله اول سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال آقایان کشور ،تیم های نفت و گاز گچساران و ذوب آهن اصفهان در تالار فدراسیون هندبال کشور در تهران به مصاف هم رفتند .
در این دیدار که نیمه نخست آن با حساب 14بر12 به سود سبز پوشان ذوب آهن به پایان رسیده بود ، شاگردان کیوان صادقی در تیم ذوب آهن بازی خوب خود را در نیمه دوم تداوم بخشیدند و مقابل تیم سختکوش نفت و گاز گچساران با حساب 30بر19 به برتری رسیده و موفق شدند به دومین پیروزی خود در این رقابتها برسند.
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران از دلایل باخت تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان گفت.
اصغر نوروزنژاد، سرمربی تیم هندبال نفت‌وگاز گچساران اظهار داشت: مشکل تیم ما این است که تنها دو هفته کنار هم تمرین داشتیم. با مصوبه نفت کلیه تیم‌های قهرمانی و لیگ برای نفت‌وگاز حذف شدند و ما دو هفته فقط فرصت داشتیم تا تیم را جمع کنیم. حتی چند نفر از بازیکنان بومی ما به سایر تیم‌ها پیوستند و می‌بینید اکثر تیم ما را نوجوانان و جوانان تشکیل دادند.
وی تاکید کرد: ما بودجه‌ای نداشتیم که بتوانیم تیم را تقویت کنیم. تیم ما چون فرصت کافی برای تمرین نداشت در نیمه دوم از نظر بدنی تحلیل رفت و کم آورد.
سرمربی نفت‌و‌گاز گچساران در خصوص شانس این تیم برای ادامه لیگ برتر گفت: امیدواریم با این نوجوانان و جوانان نتیجه مطلوبی بگیریم و تیم نفت‌و‌گاز را در لیگ برتر نگه داریم.
نتایج کامل بازیهای امروز به شرح زیر است :

پرسپولس بهبهان 30 پاس ناجای قم 29

ذوب آهن اصهفان 30 نفت و گاز گچساران 19

 

در چهارمین روز این مسابقات امروز سه شنبه 22مهرماه سه بازی دیگر برگزار می شود و تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت به مصاف تیم زعال سنگ طبس میرود.

بازیهای امروز سه شنبه

ساعت 12:30 پرواز هوانیروز کیمیا کاشت کردستان

ساعت 15:30 فولاد مبارکه سپاهان مس کرمان

ساعت 18:30 زغال سنگ طبس فرازبام خائیز دهدشت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز