رئیس شورای حل اختلاف استان گلستان تاکید کرد:

مشارکت سازمان های مردم نهاد برای کمک به سازش پرونده ها

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۷:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۲۶۶۵
مشارکت سازمان های مردم نهاد برای کمک به سازش پرونده ها
رئیس شورای حل اختلاف استان گلستان؛ آماده استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای کمک به سازش در پرونده ها هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ احمد جعفری در نشست با مدیران سازمان های مردم نهاد استان اظهار کرد: دستورالعمل ریاست قوه قضاییه این اجازه را داده است تا پرونده هایی که در شورا سازش نمی شود به منظور استفاده از پتانسیل سازمان های مردم نهاد به این سازمان ها ارجاع شود.

جعفری با اشاره به پتانسیل بالای سازمان های مردم نهاد در بین مردم افزود:  پرونده های زیادی از دادسرا و دادگستری به شعب صلحی شورای حل اختلاف فرستاده می شود که با مشارکت سازمان های مردم نهاد می توان برای سازش و ترغیب طرفین به آشتی، گام برداشت.

وی تحقق یکی از پایه های عدالت اجتماعی را در گرو احیای فرهنگ صلح و سازش در جامعه دانست و گفت: خوشبختانه از هر دو پرونده ارجاع شده به شعب صلحی شورای اختلاف استان، یک پرونده سازش می شود.

جعفری با بیان این که در اجرای عدالت همه باید مشارکت کنند و مسئول باشند ادامه داد:  هرکجا از مردم کمک خواستیم و مردم ورود کردند، موفق شدیم.

در ادامه مدیران سازمان های مردم نهاد  نیز اعلام کردند: سازمان های مردم نهاد با تمام ظرفیت و پتانسیل ها در حوزه های روانشناسی، دینی، ورزشی، اقتصادی، محیط زیست، منابع طبیعی و اصناف  آماده  همکاری با دستگاه قضایی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز