قول نماینده در پی‌گیری مشکلات زندان های کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۱:۵۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۷۲۹۳۸
قول نماینده در پی‌گیری مشکلات زندان های کهگیلویه و بویراحمد
نماینده بویراحمد و دنا در بازدید از زندان مرکزی یاسوج قول همکاری برای رفع مشکلات عدیده داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مهدی روشنفکر از زندان مرکزی یاسوج بازدید و در جریان مشکلات قرار گرفت این بازدید که به منظورآشنایی با نحوه کار سخت زندانبانی، مشکلات و معضلات زندانهای استان بالاخص زندان یاسوج رخ داد؛ منصور بیژنی سرپرست زندان‌های استان ضمن خیر مقدم به حضور روشنفکر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زندان و کار زندانبانی از امور بسیار سخت، دشوار و استرس زاست که همکاران ما در این محیط و فضای سخت با کمترین توقع عهده دار نگهداری و مراقبت از بزهکاران و افراد رانده از جامعه و اجتماع هستند.

وی با اشاره به رویکرد سازمان زندان ها در رابطه با زندانیان افزود: زندان های کشور متفاوت از گذشته و دیگر کشورها علاوه بر نگهداری و مراقبت و امنیت جامعه با رویکردی اصلاحی و تربیتی برای باز اجتماعی شدن افراد به خطا رفته گامهای مؤثری برمیدارند که نتایج خوب و مطلوب آن در بازگشت سعادتمندانه خیل عظیمی از زندانیان به کانون خانواده و جامعه است.

این مسوول عنوان کرد: هر چند امور رفاهی و تربیتی، آموزشی، اشتغال و حرفه آموزی در راستای توجه به حقوق شهروندی در مراکز ندامتگاهی استان علی رغم کمبود اعتبارات و نیروی انسانی در حال انجام است ولی زندانهای استان بالاخص زندان مرکزی که به نوعی پیشانی زندانهای استان است بعلت کمبود شدید منابع اعتباری و مالی دارای مشکلات عدیده ای است که اگر مرتفع نگردد شاهد آسیبهایی در امر زندانبانی خواهیم شد.

سرپرست زندان های کهگیلویه وبویراحمد خطاب به نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: امیدوارم با دلسوزی و توان و تدبیر مدیریتی شما و بازدید تان از مجموعه زندان مرکزی شاهد اعطاء اعتبارات کافی کمک به کاهش مشکلات زندان‌ها بویژه کمبود اعتبارات مالی باشیم.

منصور بیژنی در ادامه اظهار داشت: امیدوارم از آنجائیکه زندان فعلی مرکزی فضاهای محدودی برای نگهداشت مجرمین و زندانیان و مخلین نظم وآسایش مردم دارد با همکاری نمایندگان دلسوز مردم و همیاری دیگر مسؤلین استان بتوان نسبت به ایجاد فضای مناسب، تعمیر و بهسازی محیط های فرسوده زندان گامهای مؤثری برداشته شود.

روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازید ضمن قدردانی از اهتمام جدی مجموعه زندان های استان اظهار داشت: به کار سخت زندان و نگهداری از افراد زندانی واقفیم و خود را موظف میدانیم از راههای قانونی به رفع مشکلات زندان‌ها تلاش نمائیم.

نماینده مردم در مجلس در شورای اسلامی بیان کرد: با مشاهده مشکلات زندان مرکزی و گزارش ارائه شده توسط مدیر کل زندان ها از وضعیت کمبود اعتبارات حتماً از مبادی ذیربط پیگیری خواهم نمود تا نسبت به مرتفع نمودن بخشی از معضلات زندان و جذب بودجه و اعتبارات لازم تلاش شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز