درگذشت مامور پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در حین ماموریت

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۹:۳۲
کد خبر: ۱۰۷۳۶۰۳
درگذشت مامور پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در حین ماموریت
ستواندوم داراب امرانی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر روز گذشته حین ماموریت در محور یاسوج - دهدشت دچار سانحه رانندگی و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ ستاد کیقباد مصطفایی اظهار داشت: مامور وظیفه شناس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد«ستواندوم داراب امرانی» ؛ عصر روز گذشته طی مأموریتی در عملیات تعقیب و گریز در برخورد و مقابله با قاچاقچیان و دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی در محور مواصلاتی شهرستان بویراحمد به شهرستان کهگیلویه؛ در سانحه رانندگی، جان عزیز خود را در راه امنیت مردم ؛ جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی افزود: چندی پیش و بدنبال اطلاع پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت افرادی سودجو و قاچاقچی ، گروهی از ماموران پلیس برای بررسی موضوع؛ به ماموریت اعزام شدند.

رییس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد : خودروی حامل سه نفر از ماموران پلیس در نزدیکی روستای بابکان در محور یاسوج-دهدشت دچار سانحه شد که متأسفانه در این حادثه مرحوم داراب امرانی در دم جان باخت و دو نفر دیگر از همکاران مصدوم که توسط عوامل اورژانس؛ به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ مصطفایی در پایان ضمن ابراز تأسف از این ضایعه جبران ناپذیر و عرض تسلیت به همکاران فرماندهی انتظامی استان و خانواده گرامی ایشان و طلب غفران الهی برای مرحوم امرانی ؛ اظهار داشت : ماموران نیروی انتظامی همواره در خط مقدم مقابله با نا امنی ؛ و برقراری نظم و امنیت اجتماعی قرار دارند و درگذشت این همکار  وظیفه شناس در حین ماموریت و دفاع از ارزشهای والای انقلاب اسلامی، گواه بر صدق این ادعاست.

 

نظر شما