نایب رئیس هیات شطرنج کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

برگزاری رقابتهای هفته ی دفاع مقدس گرامیداشت شهید رضا صحت نژاد

۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۴۱۰۰
برگزاری رقابتهای هفته ی دفاع مقدس گرامیداشت شهید رضا صحت نژاد
دهقانی نایب رئیس هیات شطرنج استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری رقابت های شطرنج گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس در فضای مجازی و بصورت آنلاین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛دهقانی نایب رئیس هیات شطرنج استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری رقابت های شطرنج گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس در فضای مجازی و بصورت آنلاین خبر داد.

منصوره دهقانی ،نایب رئیس هیات شطرنج استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر اظهار داشت :رقابتهای شطرنج گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس یاد بود شهید رضا صحت نژاد و بصورت انلاین در فضای مجازی برگزار شد.
دهقانی ،نایب رئیس هیات شطرنج استان افزود:در این رقابتها که در رده سنی 8 تا 14 سال و به صورت آنلاین و با شرکت 100 نفر از شطرنجبازان برگزارشد ،سینا قاسمی به مقام نخست رسید ،ایلیا خلیلی دوم شد و آریا عباس نژاد مقام سوم را کسب کرد.
نایب رئیس هیات شطرنج کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مسابقات آنلاین شطرنج در رده های سنی مختلف و با شرکت 60 نفر به صورت هفتگی گرامیداشت هفته ی تربیت بدنی و ورزش در مدرسه شطرنج هیات خبر و بیان داشت :در مرحله نخست این رقابتها و در رده سنی ایلیا خلیلی اول شد ،طاها محنایی مقام دوم را کسب کرد و میکائیل منصوری سوم شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز