معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی؛

فروشندگان در بازار روزها نباید با سلامت مردم بازی کنند / نتوانسته‌ایم از ظرفیت مردمی در مقابله با ویروس کرونا استفاده  کنیم 

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۲:۴۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۴۵۳۱
فروشندگان در بازار روزها نباید با سلامت مردم بازی کنند / 
نتوانسته‌ایم از ظرفیت مردمی در مقابله با ویروس کرونا استفاده  کنیم 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: پروتکل‌های بهداشتی درخصوص بیماری کووید ۱۹ در روزبازارهای استان به ویژه در اراک رعایت نمی‌شود که در صورت ادامه این روند این مجموعه‌ها تعطیل خواهند شد.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی افزود: فروشندگان در بازار روزها نباید با سلامت مردم بازی کنند و برای نفع اقتصادی و درآمد نکات بهداشتی را نادیده بگیرند.

وی اظهار داشت : دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و فرمانداری ها نشستی را  در خصوص روزبازارها برگزار و نتیجه آن را به ستاد استان اعلام نمایند تا در خصوص فعالیت آنها تصمیم‌گیری شود.

اکرمی افزود: برای فعالیت باشگاه‌های ورزشی نیز نشستی با حضور دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ورزش و جوانان برگزار شود تا نسبت به نحوه فعالیت این مراکز تصمیم لازم اتخاذ شود، ضمن آنکه تالارهای پذیرایی همچنان تعطیل هستند و هیچ مجوزی برای فعالیت آنها صادر نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت:ضدعفونی معابر در هیچ کجای دنیا جواب نداده و نباید کاری انجام شود که موجب صرف هزینه است و خروجی هم ندارد و در هر حال  لازم است گندزدایی هدفمند با نظر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی صورت گیرد تا اثر بخشی مطلوب به دست آید.

وی  اضافه کرد: به هر دلیلی نتوانسته‌ایم از ظرفیت مردمی در مقابله با ویروس کرونا استفاده  کنیم و جای این ظرفیت در مبارزه با بیماری خالی است که لازم است دانشگاه علوم پزشکی استان با همکاری دفتر اجتماعی استانداری، علت استفاده نشدن از این ظرفیت را بررسی کنند.

اکرمی افزود: لازم است تیم علمی در دانشگاه علوم پزشکی استان تشکیل شود و وضعیت ویروس کرونا در شهرستان‌ها رصد و در قالب آمار به ستاد کرونای استان اعلام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز