برگزاری مراسم ورزش صبحگاهی بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در اداره کل ورزش و جوانان

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۸:۳۵
کد خبر: ۱۰۷۴۶۴۰
در گرامیداشت هفته ی تربیت بدنی و ورزش ،مراسم ورزش صبحگاهی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان به همت معاونت ورزش ،ورزش کارکنان اداره کل و با همکاری هیات ورزش های همگانی استان و شهرستان بویراحمد و شعار ایران همدل ،ایران فعال وبا هدف ایجاد انگیزه و نشاط در بین کارکنان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛در گرامیداشت هفته ی تربیت بدنی و ورزش ،مراسم ورزش صبحگاهی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان به همت معاونت ورزش ،ورزش کارکنان اداره کل و با همکاری هیات ورزش های همگانی استان و شهرستان بویراحمد و شعار ایران همدل ،ایران فعال وبا هدف ایجاد انگیزه و نشاط در بین کارکنان برگزار شد.
در دومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش ،با شعار "ایران همدل ،ایران فعال" کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در محوطه اداره کل و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به انجام حرکات کششی و نرمشی پرداختند.
در این آئین که با حضور معاونین ،کارکنان اداره کل و شهرستان بویراحمد در دو بخش آقایان و بانوان بصورت مجزا برگزار شد ،شرکت کنندگان به اجرای حرکات نرمشی و کششی پرداختند.
در ادامه این مراسم در بخش آقایان برگزاری مسابقات پنالتی گل کوچک و در بخش بانوان برگزاری مسابقات دارت با همکاری انجمن دارت و هیات همگانی استان وشهرستان برگزار که در بخش دارت بانوان ،سارا دامیده ،میترا خسرویانی و گلستان بهامین و در ضربات پنالتی ،پژمان ،ایموری ،روایی و افتخار به مقام برتر دست یافتند.
. در پایان این مراسم به قید قرعه به 30 نفر از شرکت کنندگان جوایزی از طرف مدیر کل ،هیات ورزش های همگانی ،معاونت توسعه ورزش و اداره ورزش و جوانان شهرستان و اهدا شد.
 
26 مهرماه الی 2 آبانماه بنام هفته ی تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز