رسیدگی به ۳۴۴۴ مورد شکایات مردمی از تخلفات صنفی

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۵۰۸۱
رسیدگی به ۳۴۴۴ مورد شکایات مردمی از تخلفات صنفی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در شش ماه نخست امسال سه هزار و ۴۴۴ مورد شکایات مردمی در خصوص عرضه کالا و خدمات در استان رسیدگی شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سید حسین حسینی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از مجموع سه هزار و ۴۴۴  گزارش دریافت شده به این سازمان، دو هزار و ۴۶۵ مورد به‌صورت تلفنی، ۴۰۳ مورد حضوری، ۴۴۵ مورد کتبی و ۱۳۱ مورد از طریق سامانه الکترونیکی ۱۳۵ (تعزیرات حکومتی) و ۱۲۴ (سازمان حمایت) بوده است.

او عنوان کرد: طبق بررسی‌های دقیق و کارشناسی واحد رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان، از مجموع گزارشات دریافتی، ۹۴۰ مورد به عنوان متخلف، دو هزار ۳۷۹ مورد غیر متخلف و ۱۲۵ مورد منجر به رضایت شاکیان شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: در بازه زمانی مذکور ۹۴۰ مورد از متصدیان واحد‌های صنفی به دلیل گرانفروشی، انجام ندادن تعهدات در قبال مصرف کنندگان، کم فروشی، تقلب و ... متخلف تشخیص داده شده که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

حسینی از شهروندان خواست به‌منظور سرعت بخشیدن در رسیدگی به حقوق مصرف کنندگان و همچنین مبارزه با انواع تخلفات صنفی، موارد تخلف را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان، اپلیکیشن آپ و سامانه الکترونیکی www.۱۲۴.ir گزارش، ارسال و پیگیری کنند.

نظر شما