رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری طرح آوای ورزش در همسایگی همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد در ۱۵ ایستگاه برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۶:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۵۲۰۵
برگزاری طرح آوای ورزش در همسایگی همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد در ۱۵ ایستگاه برگزار شد
رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد گفت :همزمان با سراسر کشور طرح آوای ورزش در همسایگی در استان و 15 ایستگاه برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمد علی رهامی ،رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر اظهار داشت :همزمان با سراسر کشور طرح آوای ورزش در همسایگی در استان کهگیلویه و بویراحمد و 15 ایستگاه برگزار شد.

رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی استان افزود:آئین افتتاح این طرح عصر روز یکشنبه 27 مهرماه با حضور شجاعی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، دامیده مسئول بازرسی ، جهانبخش مسئول حقوقی، روایی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بویراحمد، احمدی نماینده شهرداری یاسوج، جمعی از کارشناسان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان. اعضای هیات ورزشهای همگانی استان و شهرستان بویراحمد و جمعی از مردم ورزش دوست در پارک مولوی شرکت گاز برگزار شد .
 
رئیس هیات ورزشهای همگانی کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد:15 ایستگاه ورزش جهت اجرای برنامه آوای ورزش در همسایگی در استان پیش بینی شده که 5 ایستگاه در یاسوج، 2 ایستگاه در گچساران، 2 ایستگاه در دهدشت 2 ایستگاه در لنده 1 ایستگاه در چرام 1 ایستگاه در بهمئی و 2 ایستگاه در باشت پیش بینی شده است .
 
این مقام مسئول در هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد : جهت این ایستگاه‌ها از مربیان با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود.
 
رهامی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیل باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی و وجود استرس در بین مردم ، ما اعضای هیات همگانی وظیفه داریم شادی و نشاط را به جامعه باز گردانیم،بر همین اساس سعی کردیم در مجتمع های پر جمعیت و مکان‌های شلوغ ایستگاه‌های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی راه اندازی کنیم .
 
عباس شجاعی فر ،معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان در این آئین ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی و تشکر از حضور حاضرین گفت :هیات ورزشهای همگانی استان در ایام کرونایی برنامه های خوبی اجرا کرد و این برنامه یکی از بهترینهایی است که امروز شاهد افتتاح آن هستیم و انشالله اداره ورزش در تمامی شهرها از برنامه های این هیات حمایت می کند .
در پایان با شمارش معکوس طرح آوای ورزش در همسایگی افتتاح شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز